Pierrefonds naar de eindbestemming bois Le roi - Reisverslag uit Bois-le-Roi, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Pierrefonds naar de eindbestemming bois Le roi - Reisverslag uit Bois-le-Roi, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Pierrefonds naar de eindbestemming bois Le roi

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

15 Juni 2018 | Frankrijk, Bois-le-Roi

Om zes uur gong mijn biologische wekker. Toch nog Ff blijven liggen
Om 6:30 toch maar eruit gegaan lekker ontbeten en een bakje koffie gezet.
Tentje en de rest inpakken en hop daar gaan ik voor de laatste Etappe een rit van 134 km. Maar eerst nog Ff Marjolein gebeld.
Watmoet ik zonder zo n prachtige vrouw.
Het begon half bewolkt en in de loppp van de dag kwam de zon door . Het eerste stuk was best pittig, veel heuvelachtig gebied. Mijn route had ik gepland maar had Ff over het hoofd gezien dat ik een heel lang traject over de N wegen moest rijden. Mou ik kan je zeggen dat dat geen pretje is . Vrachtwagens die met 80 km langs scheuren. Ben er gelijk vanaf gegaan. En een alternatief gezocht wat wel inhield dat ik meer km zou maken . Maar ja beter meer km dan helemaal geen km s meer.
Uiteindelijk 134km vandaag weggetrapt en in totaal over 5 dGen 594 km.
En ja jullie mogen het zelf uitrekenen

Dit was weer mijn laatste verslag van deze reis.

Groetjes

  • 15 Juni 2018 - 19:09

    Antoinette:

    Hoi Dret`tje

    Je hebt het weer geflikt. Je mag trots zijn op jezelf.

    Groet Antoinette

  • 15 Juni 2018 - 19:30

    Truus Kuiper:

    Gefeliciteerd André, je hebt het toch weer geflikt.

    Groetjes van Geert en Truus

  • 15 Juni 2018 - 19:54

    Liz:

    Super gedaan André! Gefeliciteerd. Nu lekker een paar dagen uitrusten?

  • 15 Juni 2018 - 20:20

    Cathy:

    Hoi pap,
    Leuk om al je berichten te lezen. En fijn dat je goed bent aangekomen. Tot zondag.
    Liefs Cathy

  • 15 Juni 2018 - 21:43

    Marianne Van Erkel:

    Gefeliciteerd Andre, je hebt het gehaald.
    Nu lekker uitrusten.
    Groetjes, Marianne

  • 16 Juni 2018 - 08:59

    Kees:

    Knap gedaan André!
    Die conditie is prima!!
    Respect!
    Groet
    Kees

  • 16 Juni 2018 - 09:48

    Annemarie:

    Hoi André

    fijn dat je goed op je bestemming bent aangekomen gisteren. En dat je weer hebt genoten van je kilometers.
    groetjes en een knuffel
    An & Joop xxx

  • 16 Juni 2018 - 10:01

    Nel Den Ouden :

    Respect hoor. Ik vind 17 km met de fietsvierdaagse genoeg hoor!
    Geniet er van in Frankrijk.
    Groetjes.xx

  • 18 Juni 2018 - 15:29

    Henk Melissen:

    Hoi Andre,

    Wat late reacties, weekendje weggeweest.
    Top man die prestaties!!! Geniet maar lekker na!

    Ik spreek je weer in Oudenbosch!!!

    Houdoe,

    Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 18669

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: