Tournai België naar st Quentin - Reisverslag uit Gauchy, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Tournai België naar st Quentin - Reisverslag uit Gauchy, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Tournai België naar st Quentin

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

13 Juni 2018 | Frankrijk, Gauchy

Vanmorgen om 5 uur heeft het een kleinbeetje geregend.
Helaas genoeg om de tent nat in te pakken. Het is niet anders.
Het is vandaag erg bewolkt geweest, maar geen drup op den kop gehad.
De wind goden zijn Andretje goed gezind. Weer heel de dag wind in de rug. Onderweg Laurent tegen gekomen. Nou zou je vragen wie is dat, nou dat weet ik ook niet. Hij was op de race fiets en hield mij staande en begon honderd uit te praten (gelukkig in het Engels) over waar hij allemaal al geweest was en dat hij in augustus vertrekt richting Afrika en waarschijnlijk drie jaar onderweg is. Nou daar sta je dan met je 5 dagen fietsen

• 13 Juni 2018 - 14:42

Antoinette :

Hoi Dre'tje,

Wat ben je toch een bofkont hè. Begreep je het een beetje dat Engels of ging het te vlug. Stuur je even een appje. Ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest.
    Liefs Antoinette

• 13 Juni 2018 - 15:42

Marianne VEd:

Hoi Andre,

Heb jij weer....ook vijf dagen fietsen is bewonderenswaardig.
    Succes met de rest van de rit.

Liefs, Marianne van Erkel

• 13 Juni 2018 - 16:46

Henk Melissen:

Ja Andre, dat kun je allemaal tegenkomen in den vreemde en dan bof je dat hij Engels spreekt!!! Was het wel een Fransman????
    Maar je hebt er weer en mooie dag opzitten ; alleen een tent nat inpakken is niet leuk. lekker laten drogen als het kan.
    Succes morgen en geniet ervan!!!!

Henk

• 13 Juni 2018 - 18:43

Debbie:

Jeetje, wat ben je al ver!!!
    Zo te lezen gaat het je goed af. Nog een stukkie en je bent er. Supergoed hoor!
    Veel plezier en een goede rit morgen.
    Groetjes Debbie

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017