Londerzeel - Tournai 115 km 12-6-18 - Reisverslag uit Doornik, België van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Londerzeel - Tournai 115 km 12-6-18 - Reisverslag uit Doornik, België van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Londerzeel - Tournai 115 km 12-6-18

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

12 Juni 2018 | België, Doornik

Vanmorgen om 8 uur weer op de fiets voor de 2e etappe
De dag is bewolkt geweest maar de temp. perfect en de wind was Kroosje duidelijk goed gezind heerlijke wins in de rug over het jaagpad in België . Man wat is dat pad lang.
Ik wist niet dat het nog kon geen bereik met je telefoon maar hier in Tournai is het mij gelukt. Gelukkig wel WiFi op de camping.
Zodat ik mijn verslagje kan schrijven.
De benen rug en de rest van het lichaam voelen goed ook het hoofdje heeft heerlijke rust
Ga Ff bakkie koffie zetten en dan vroeg naar bedje
Tot morgen allen

  • 12 Juni 2018 - 16:44

    Kees:

    Hallo André,

    Goed de pas erin!
    Doornik mooi kerkje!
    Morgen in Frankrijk! Doe de groetjes aan de stenen douanier!
    6 weken terug ook gefietst! Lijkt langer geleden!
    Mooi !
    Geniet ook van de brede akkers, de smalle weggetjes, de lege dorpjes!
    Maar bovenal van jezelf! Je doet het toch maar!

    Succes en lekker slapen!
    Groet
    Kees J

  • 12 Juni 2018 - 16:47

    Liz:

    Gaat goed zo André, goede nachtrust en morgenochtend lekker uitgerust verder.

  • 12 Juni 2018 - 18:35

    Nel Den Ouden:

    Goed begin André! Succes met de tocht en ik hoop dat het je voor de wind zal gaan

  • 12 Juni 2018 - 19:46

    Antoinette:

    Je hebt weer lekker wat kilometers weg getrapt.

  • 12 Juni 2018 - 21:22

    Coby:

    zo te horen gaat het lekker.
    Geniet ervan

  • 13 Juni 2018 - 07:27

    Karin:

    Lekker bezig André! Top dat je weer op pad bent met de fiets. Veel succes met de reis.

  • 13 Juni 2018 - 10:04

    Henk Melissen:

    Hoi Andre,

    Ik heb eerst bij je vrouw geinformeerd wat er aan de hand is, maar ik ben gerustgesteld. Je gaat naar je broer en niet naar Santiago.
    Ik wens je heel veel fietsplezier , maar zo te lezen gaat het prima.

    Groet,

    Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 18655

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: