Dag 23 2-6-17 - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 23 2-6-17 - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 23 2-6-17

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

02 Juni 2017 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Man wat een warme nacht echt heel veel wakker geweest en dan gaan die Italianen om 5 uur hun rugzak inpakken nou dan maar om 5:45 eruit en ook maar mezelf klaar maken voor de dag.
Lekker ontbeten ( het stokbrood wat ik gister gekocht heb) met jam en ook nog met kaas. Om 7:30 op de fiets na eerst een kopje koffie te hebben gedronken in een café en het thuisfront gebeld te hebben. Ben elke keer weer blij dag ik mijn Marjoleintje hoor. De dag was weer geweldig qua weer alleen heb ik ca 10 km over een onverhard pad moeten fietsen waar ook de wandelaars lopen. Best stoffig en laveren tussen de wandelaars door. Ik heb er volgens mij niemand geraakt

• 02 Juni 2017 - 14:36

Agnes:

Hallo André, maar goed dat je dan pas je fiets even verwend hebt. Ja joh, als Italianen gaan praten is het gedaan met de rust. Heb er ooit eens naast gestaan op de camping blablabla. Nog een paar daagjes joh dan zit het erop en ik vind je gewéldig. Groetjes van Agnes.

• 02 Juni 2017 - 15:29

Marianne Van Erkel:

Dom om zo'n herrie te maken als Dre nog op een oor ligt.....maar je hebt toch mooi weer een heel eind gefietst.
    Fijne dag nog en morgen weer succes.
    Groetjes Marianne

• 02 Juni 2017 - 21:53

Antoinette:

Hoi Dre'tje, dat is wel erg vroeg om om vijf uur op te staan en dan niet zachtjes te doen. Hebben ze waarschijnlijk niet geleerd. Je hebt er weer aardig wat km op zitten en Santiago,komt steeds dichterbij. Ook goed van je dat je je paardje een goede beurt hebt gegeven laatst maar daar zal je nauw weinig van zien. Voor morgen weer een mooie dag toegewenst en hopelijk harde wegen. Liefs Antoinette

• 02 Juni 2017 - 21:53

Henk:

Hoi Andre,

Het kunnen niet altijd Brabantse nachten zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En ja sommige wandelaars starten heeeeeeeeeeeeeel vroeg.
    Mar jij ook , dus je hebt vandaag kunnen genieten en dan nog wel in gelijke tred met de wandelaars; een hele ervaring , denk ik. Tenminste ik vond het altijd moedig als fietsers dezelfde moeilijke weg namen!!!
    Petje af.
    je gaat het einde naderen, dus geniet nog met volle teugen. Leon heeft ook een mooie kathedraal!!!!

Vel plezier en Ultreia en Buen Camino,

Henk

• 03 Juni 2017 - 00:46

Kees:

Hoi André

Latertje sorry

Ik zing wel een slaapliedje voor je!
    Truste!
    Liefdevolle groet

Kees

• 03 Juni 2017 - 07:47

Mia En Robert:

Morgen Andre, nog even wensen we je een hele mooie dag vandaag, hoop voor je dat het geen 5 uur was deze morgen