Dag 20 30-5-17 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 20 30-5-17 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 20 30-5-17

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

30 Mei 2017 | Spanje, Burgos

Man wat een nacht in eenoude albergue geslapen voor welles maar 8 euro maar meer was het ook niet waard.
Snurkers alom ik heb dan ook met oordopjes in geslapen
Om ca 8:15 samen met Marleen op pad , debedoeling was voor de ochtend maar het werd uiteindelijk de hele dag. Ik heb haar op sleeptouw genomen en samen naar Burgos gefietst toch weer 80 km
Onderweg zei ze dat als ze alleen was geweest eerder had gestopt maar nu blij is dat ze bij mij was. Ze zei ook dat ze een rustdag Ou nemen in Burgos. En onderweg daarna dacht ik wat maakt nu dat ik ook geen rustdag neem tenslotte gaat het nog steeds voor op schema. Dus ik zei wat dacht je ervan dat ik dat morgen ook doe. Op dat moment hebben we besloten om een hotel voor twee nachten te boeken.
Dus morgen zie jullie geen verslag van mij. Ik ga heerlijk in. Burgos ronddwalen.

  • 30 Mei 2017 - 18:20

    Johan Mallee:

    Ha die Andre. Zelfs in de tour de France nemen ze rustdage....en dat zijn de pro's. Petje af voor je. Als ik het zo lees zou de tocht voor mij 2 maanden duren. Klinkt allemaal fantastisch. Geniet van je vrije dag .

  • 30 Mei 2017 - 18:28

    Nel:

    Hey Andre,

    Die rustdag heb je dik verdiend! De spieren moeten ook af en toe bijkomen. Geniet van je "vrije" dag . Je hebt alle tijd. Nu maar hopen dat je geen snurkers meer krijgt. Want van een slechte nachtrust wordt je niet fitter.

  • 30 Mei 2017 - 18:44

    Liz:

    Hoi André,
    Super om van de omgeving te genieten morgen en dan niet op de fiets!
    Denk dat je onderdanen je heel dankbaar zullen zijn voor het rustdagje, zo zie je maar dat de ontmoeting met Marleen niet voor niets is geweest!
    Heel goed van je dat je spontaan je plannen gewijzigd hebt.

  • 30 Mei 2017 - 19:01

    Kees:

    Hallo André,

    Goed om te lezen dat je ook aan jezelf denkt en zorgt!
    Slim denk ik! Ff lekker relaxen!
    Geef je fiets ook een klein beurtje en geniet!!
    We zijn er bijna (3x)
    Maar nog niet helemaal!

    Liefdevolle groet

    Kees

  • 30 Mei 2017 - 19:50

    Marian Kelly:

    Hey Andre, daar is ie dan, de vrije dag, da's mooi! Zomaar een dagje zonder kilometers te maken. Op je gemak ontbijten en daarna Burgos in; er staat een prachtige kathedraal! Terrasje pikken en mensen kijken.
    Nou joh, een fijne dag morgen. Groetjes van Marian

  • 30 Mei 2017 - 19:51

    An:

    Lekker joh een rustdag tussendoor. En een verslag van wat je in Burgos ziet kunnen we ook van genieten hahaha. Groetjes An en joop

  • 30 Mei 2017 - 20:13

    Henk:

    Hoi Andre,


    Goed joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een rustdag in Burgos. Dat wordt genieten van al het schoons dat deze stad te bieden heeft.
    Alleen voor de kathedraal heb je eigenlijk al een halve dag nodig.
    Lekker uitrusten en genieten, want het is ook nog eens mooi weer, dat zag ik bij RTL4.

    Ultreia en Buen Camino.
    geniet ze!!!

    Groet,

    Henk

  • 30 Mei 2017 - 21:19

    Antoinette:

    Hoi Dre'tje, goed van je dat je morgen een rustdag neem en lekker geniet van het plaatsje waar je vannacht bivakkeert. Je hebt vandaag toch weer behoorlijk wat km gemaakt samen. Komende nacht slaap je waarschijnlijk beter als de afgelopen nachten met al die mensen die snurken. Wil morgen natuurlijk wel een verslag van wat je in Burgos beleefd hebt. Ook daar geniet ik van. Voor straks welterusten. Liefs Antoinette.

  • 31 Mei 2017 - 00:13

    Mia En Robert:

    Hi André, een heel goed idee van je, je hebt het wel dik verdiend zo'n dagje rust, geniet ervan. Hoop dat je goed kunt rusten, zonder blaffende honden en snurkers.... Sweet dreams en een prachtige dag morgen van pelgrim naar toerist.... Misschien wel een klein verslag over Burgos ..!!?? Groetjes van Mia en Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 18711

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: