Dag 18 28-5-18 - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 18 28-5-18 - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 18 28-5-18

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

28 Mei 2017 | Spanje, Navarrete

Gisteravond met Thomas Kim en Claudia bij een restaurantje heerlijk gegeten en weer mooie gesprekken gehad. Vanmorgen vroegop omdat mijn slaapie Thomas op het onderste bed van het stapelbed zijn hoofd stootte dus om 3:45 al wakker af en toe nog wel wat geslapen maar erg onrustig omdat slapen met 6 op een kamer met gesnurk niet echt relaxed is.
Met Claudia en Thomas ontbeten. Daarna weer afscheid genomen. Beide zijn wandelaars dus het ik kom hun wrs niet meer tegen. Anders moet het met hun wel erg goed gaan.
Vandaag lekker op pad onderweg gestopt voor een heerlijk kopje koffie americano want niks meer betekent dan een kopje koffie die in een grote kop zit met heet water zodat het lijkt dat we een grote kop koffie hebben . Echt Amerikaans.
Tijden het kopje koffie uitgerekend wat ik nog mag fietsen. Nog 720 km wat betekent als ik nog 12 dagen heb ik veel te snel ben gegaan mijn dag gemiddelde moet echt omlaag maar het is maar de vraag of mijn lichaam dat wil. Weet je ik ha het gewoon vertellen.p
Na 60 km ben ik gestopt. Om 12:45 was ik op mijn volgende slaapplaats in Navarette weer een prachtige plek om te mogen zijn. Weet je toen ik met mijn NLP cursus begon wilde ik buiten mijn comfort gaan en daar ben ik ver buiten mijn veilige zone
gegaan waardoor ik veel verandering heb mogen ervaren. Nu ik zeg maar 1800 km van mijn veilig zone weg ben voel ik mezelf nog steeds veilig. Hoe mooi is dat. Ik versta absoluut geen Spaans maar wederom heb ik weer te eten en een slaapplaats.
Mijn lichaam en koppie functioneren op dit moment perfect. Elke dag heb ik contact met Marjolein en dat is heel fijn. Ik mis ze enorm maar ik heb geen heimwee. Ik ben haar ook zo dankbaar dat ik de vrijheid krijg om dit voor mezelf te kunnen doen.
Ik zit nu aan een heerlijk koud biertje. En ga zo ff tukkie doen beetje energie op doen.

  • 28 Mei 2017 - 16:10

    Antoinette:

    Hoi Dre'tje, wat ga je goed. Ga dat lichaam gewoon vertellen dat het het wat rustiger aan moet gaan doen. Het moet toch een beetje af kicken. Ik ga vanavond een ballonvaart doen. Dus ook ik ga uit mijn comfort zone. Je hoort er van. Geniet van je biertje rust lekker uit en geniet van de avond en de mooie gesprekken. Liefs Antoinette

  • 28 Mei 2017 - 19:53

    Robert:

    Yeah! Het ziet er naar uit dat je je ritme te pakken hebt!! Heerlijk en fijn om te lezen.. Succes!!!

  • 28 Mei 2017 - 20:14

    Henk:

    Hoi Andre,

    Geweldig, wat ben je aan het genieten; het ultieme Caminogevoel.
    Veel ontmoetingen; soms slecht slapen, snurkers, maar toch altijd weer fit de andere dag.
    Je boft dat je het op je gemak kunt doen, dan kun je ook extra tijd uittrekken voor mooie culturele dingen.
    geniet met volle teugen, want het is zo voorbij en dan rest alleen de herinnering die nog jaren meegaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ultreia, Buen Camino

    groet,

    Henk

  • 28 Mei 2017 - 23:21

    Marian Kelly:

    Nou Andre, weer zo'n fantastische dag, wat kom je toch een leuke mensen tegen. Kan natuurlijk ook niet anders, want je bent zelf ook een kanjer. En mooi ja, dat gevoel; buiten je comfortzone en zo op je gemak!
    Weer een fijne dag toegewenst voor morgen, maandag.
    Groetjes van marian

  • 29 Mei 2017 - 08:42

    An:

    Hoi dré, wat heerlijk dat je zo kan genieten van je tocht een zoveel mensen ontmoet. Geniet van je biertje. Groetjes An en Joop

  • 29 Mei 2017 - 12:52

    Antje:

    Hoi Andre,

    Ik vind het echt supper knap wat je tot nu toe hebt berijkt. Ik heb de afgelopen 4 dagen de fiets4daagse van hoeven gereden. En ben na 3x 60 en 1x 40 km kompleet afgebrand. En dat dan in het vlakke Nederland. IK heb heel veel respect voor wat je doet en hebt berijkt. En vooral geniet er van.

    Groetjes, Antje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 18680

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: