Dag 14 24-5-17 - Reisverslag uit Escource, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 14 24-5-17 - Reisverslag uit Escource, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 14 24-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

24 Mei 2017 | Frankrijk, Escource

Wat een nacht zeg slapen in een oude psygiatrische inrichting een kamer van 3x3 helemaal wit een bed stoel en een tafeltje. Een houten deur waar een schuifkijkgat in zit. Redelijk geslapen . Wekker bewust vroeg gezet zodat ik voor de artsen zouden komen weg was ( de rekening kan naar CZ hoor) na ontbijtje in mijn cel en kopje koffie op een terrasje ben ik om 7:30 op pad gegaan. Wat een dag het begon een beetje mistig maar dat klaarde snel op. Oosten wind en strak blauwe lucht en een nagenoeg vlakke etappe dat was ff verwennen zeg . Normaal val ik jullie niet lastig met getallen maar nu wel ff. Totaal 96 km gereden met een gemiddelde van net geen 23 km/h maar dat andere dagen veel lager geweest dat zit ik zo rond dr 15 16 17 km/h gemiddeld. Zo dat waren de cijfers. Onderweg twee dames ontmoet die vanuit Gouda voor een half jaar zijn gaan fietsenPetra en Wieki( moest gelijk aan de Viking denken) ff staan kletsen . De dames zijn langs de kust de route gaan volgen. Ze vonden het wat saai alleen maar fietspad en strand. Ze zijn niet fout gereden maar anders. tijdens het wachten kwamen Petra en de Viking weer voorbij. Ik had ze tijdens een klein beklimmenkje achter gelaten en ben gaan demarreren

• 24 Mei 2017 - 19:14

An:

Zo, dat is weer een aardig stuk wat je hebt gefietst. Aardig wat km tjes heb je weg in de afgelopen 14 dagen. Slaap lekker vannacht ,weer lekker in een bed. Groetjes An en Joop

• 24 Mei 2017 - 19:23

Peter En Astrid:

Hij gaat lekker! Morgen aan de voet van de Pyreneen. Daarna het betere klimwerk. Ik hoop dat Tom Dumoulin een voorbeeld aan jouw kan nemen

• 24 Mei 2017 - 20:11

Henk:

Hoi Andre,

Ik zei toch dat je ontmoetingen zult krijgen en ja dat het dan Vikingen zijn allee, daar moet je mee om leren gaan.
    je ziet, je kunt overal slapen, als je maar goed voor je zelf zorgt.
    Heerlijk zo'n etappe , lang en met mooi weer.
    het wordt nu alleen maar warmer.
    vel plezier en geniet ervan.

groet, Ulreia,

henk

• 24 Mei 2017 - 20:43

Truus Kuiper:

Hoi Andre,

Fijn, dat het nog steeds zo goed gaat. Je gaat als een speer. Het echte klimwerk gaat nu beginnen, maar daar zal je je ook wel doorheen slaan.

Groetjes van ons uit het warme Nederland.

• 24 Mei 2017 - 20:47

Antoinette:

Hoi dret'je, gelukkig hebben ze niet gehouden. Je hebt weer aardig wat km in de benen. Vanochtend marjolein even gezien en gesproken tijdens het bekende rondje. Van af morgen wordt het klimmen. Leuk dat je ook nu mensen gaat ontmoeten die voor het zelfde gaan. Vanavond weer lekker een bed om in te slapen. Wij gaan hier voetbal kijken. Voor morgen weer veel succes. Liefs Antoinette

• 24 Mei 2017 - 22:05

Kees:

Hallo André,

Weer een mooie dag dus, met mooie ontmoetingen...
    Je gaat nog steeds als een speer!
    Goed man!

Ook fijn dat je lekker eten krijgt en een goed bedje om in te slapen!
    Hoe is het met je stoelgang? Er zijn Hollanders die daar moeite mee hebben....
    Je spieren zijn goed hersteld?

Ik wens je lekker alle rust toe die je nodig hebt en morgen weer een fijne dag!

Liefdevolle groet

Kees

• 25 Mei 2017 - 01:45

Mia En Robert:

Hey André, wat een avontuur, slapen in een cel en in een gebouw met zo een geschiedenis, moet wel heel vreemd zijn geweest. Blij voor je dat er geen "dwangbuis" op je bed lag om aan te doen en dat je niet wakker hebt gelegen ..... !!!! Wij hebben hier prachtig weer in Oudenbosch en zijn blij voor je te horen dat vandaag weer een goede dag is geweest. Je gaat goed André, we kunnen niet geloven hoe ver je al bent denk dat je nu meer de bergen door gaat trekken veel succes met de klimmende wegen en voorzichtig in de grote bochten,