Dag 8 18-5-17 afzien - Reisverslag uit Vouvray, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 8 18-5-17 afzien - Reisverslag uit Vouvray, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 8 18-5-17 afzien

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

18 Mei 2017 | Frankrijk, Vouvray

Vandaag begon mijn Fietsdag om 7:15. An een normale warming up was geen spraken gelijk vanaf de start twee behoorlijke klimmen waarbij de verzuring er al snel inzat. Hier heb ik de hele dag last van gehad. De gehele dag regen. En hier is het net zo nat als in Nederland. Ik heb dus ook besloten om maar 70 km te rijden en vroeg te stoppen . Om 12:15 op de. camping in vouvray aan gekomen en direct de tent opgezet, daarna even brood halen. Bij terugkomst stond de tent vol water, slaapzak was gelukkig nog droog wel wat kleren nat. Sorry Joop je tent is nu vlak bij Tours en zal niet verder komen. Maar nu moest ik toch nog op de fiets naar de athlon voor een nieuwe tent. Toch weer 20 km. Vandaag erbij. Ik zit nu een bord pasta te eten. Zo weer terug naar de camping en lekker slapen in het nieuwe tentje.
Hopen dat ik morgen een betere dag heb. Net nog bemoedigende woorden van mijn lieverd gehad. Het mag weleens een dag minder goed gaan. En dat weet ik ook wel maar het valt dan zo tegen. Ga zo lekker vroeg plat en morgenweer fris op de fiets.
Groetjes

  • 18 Mei 2017 - 20:08

    Nel:

    Hey Andre,

    Vervelend dat het vandaag niet meezat. Ook dat hoort er bij, maar dat maakt het niet minder vervelend.
    Fijn dat Mar je opbeurt, dan sta je er toch weer niet echt alleen voor.
    Houd de moed er in, de zon komt vast wel weer. ( net als regen..)
    Je doet het hartstikke goed en hebt al wat kilometers weggetrapt.
    Slaap lekker in je nieuwe tent.
    Morgen weer fris en fruitig verder. ;)
    Weet dat als je er even doorheen zit, dat wij allemaal aan je denken en meeleven.
    Dikke kus.

  • 18 Mei 2017 - 20:10

    Kees:

    Hoi André,
    Na een week vol goede moed een dipje vandaag!
    Maar wel ff een goeie nieuwe tent!
    Een lolly tegen de verzuring en inderdaad morgen fris op!

    We steunen je allemaal en wensen je sterkte toe!
    Met de goede woorden van je meissie kun je lekker in slaap vallen!
    Mooie dromen dromen en gezond verder!

    Liefdevolle groet
    Kees


  • 18 Mei 2017 - 20:28

    Agnes:

    Kan zijn dat ik nu een dubbel bericht schrijf maar vooruit dan maar. Wist niet zeker of ik op plaatsen had getikt. In ieder geval voor morgen eens ik je een droge dag en niet te warm. Voor nu slaap lekker i je je tent en succes verder. Knuf van Agnes

  • 18 Mei 2017 - 21:19

    An:

    He wat sneu dat het zo heeft geregend. En jammer joh van die tent, die was toch al afgeschreven

  • 18 Mei 2017 - 21:22

    Henk:

    Hoi André,

    Het kan verkeren,maar denk aan Shakespeare:" Ook aan de slechtste dag komt een einde"!
    Het heeft mij vaak geholpen!!!!!!!
    Morgen heb je waarschijnlijk meer geluk!,dat hoop ik voor je.
    Succes met je nieuwe tent en Ultreia.
    Alle goeds,

    Henk

  • 18 Mei 2017 - 22:03

    Marian Kelly:

    Hoi Andre, dat is vervelend zo'n dag. Je weet dat die er een keer tussen zal zitten maar als ie er dan ineens is, valt het toch nog tegen. Een dieptepunt die 2 bergen die meteen de verzuring laten toeslaan. Maar ik zou zeggen; op naar de afdeling hoogtepunten. En misschien kan dat niet al zo snel, dan even pas op de plaats, uitrusten en bezinnen, hoort er ook bij he!. Je hebt al flink wat bereikt, al langer dan een week op de fiets; ik ben benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent.
    Andre, veel rust en herstel toegewenst en ik zie uit naar je reisverslag morgen.
    Groetjes van Marian

  • 18 Mei 2017 - 22:11

    Antoinette:

    Hoi Andre, dat is balen dat je tent lekte en zeker als het al niet zo mee zat met het weer. Een mooi gezegde van je lieverd, het mag wel eens een dag minder gaan. Maar ik snap je. Hier heeft hier gelukkig niet heel de dag geregend. Waarschijnlijk slaap je al maar toch welterusten in je nieuwe tent. Morgen weeer lekker fris en fruitig op. Ik denk aan je en hopelijk morgen een droge dag.

  • 18 Mei 2017 - 23:30

    Coby:

    Hoi Andre,

    Na regen komt zonneschijn . je hebt lekker weer een goed tentje en morgen heb je vast weer een betere dag en beter weer.
    Geniet er ook van .
    groetjes Joor en Coby

  • 18 Mei 2017 - 23:47

    Marianne Van Erkel:

    Even een dip dag......gelukkig heb je een nieuwe tent kunnen scoren.
    Pluspuntje dus uiteindelijk is de dag goed verlopen. Morgen weer fris en fruitig op de fiets. Goede nacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 18592

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: