Dag 6 16-5-17 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 6 16-5-17 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 6 16-5-17

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

16 Mei 2017 | Frankrijk, Chartres

De wekker ging om 6 uur deze had ik gezet omdat het vandaag warm zou worden
Om 6:40 er toch maar uitgegaan lag nog zo lekker
Om 8 uur (later dan gepland, ohja dat was zo n ding om over na te denken het alles maar willen plannen) dus los gelaten.
Wel met mezelf afgesproken dat dit een dag van relatief rusten wordt.
Nou dat is mij wel gelukt ik heb 80 km gefietst en was om ca 14:45 op de camping nadat ik eerst weer 5 km moest terug rijden. Eigenlijk was het dus 85 km.
En ik had onderweg had ik besloten om vandaag mijn huidige beste vriend goed te gaan verzorgen. Mooie metafoor had ik direct. Als ik mijn beste huidige goede vriend niet onderhoud zal deze mij op den duur in de steek gaan laten en dat zal altijd ( echt altijd?) nou ja vaak opdoe momenten zijn wanneer het net niet uitkomt. Ik geloof dat ik mezelf wat inspreek nu.
Natuurlijk ziet mijn vriend er weer spik en span uit en staat hij of zij. ( eigenlijk nog niet besloten het kan ook een vriendin zijn

  • 16 Mei 2017 - 19:08

    Liz:

    Zo herkenbaar dat als de wekker gaat je vaak niet gelijk uit bed rolt.
    Is het een warme dag geworden of viel het mee?
    Goed gefietst weer en een super idee om jouw huidige beste vriend te verwennen vandaag!
    Zet 'm op!

  • 16 Mei 2017 - 19:24

    Agnes:

    Hallo André, gaat lekker hè en heel verstandig dat je met die warmte rustiger aan doet. Hier wordt het ook wat warmer maar donderdag weer 10 graden minder. Je fiets kan je ook je maatje noemen. Succes morgen en leuk om je verslagen te lezen. Doei

  • 16 Mei 2017 - 19:34

    Debbie:

    Indrukwekkend ver ben je al!
    Chartres schitterende plek.
    Je gaat nu een heel mooi stuk frankrijk tegemoed. Wat een prestatie!
    Heel veel genot morgen.
    Groetjes Debbie

  • 16 Mei 2017 - 19:35

    Sylvia:

    Lieve André,
    Elke dag vind ik het een feest om je belevenissen te lezen. Ik vind het geweldig dat je deze mooie reis met jezelf en je beste maatje maakt. Geniet ervan. Dikke knuffel

  • 16 Mei 2017 - 19:47

    Kees:

    Hallo André,

    Super! Weinig tijd nu!
    Wens je voor morgen ook zo'n dag op je maatje!!!
    Liefdevolle groet

    Kees

  • 16 Mei 2017 - 20:20

    Henk:

    Hoi André
    Zoals ik je gezegd heb kom je Door Chartres, de pelgrim stad met zijn eeuwen oude status en cathedral.
    Als je eçen tijd hebt om er voorbij te rijden voor een foto
    Goed even aan je zelf gedacht te hebben, morgen wordt het weer warm en donderdag z'on 10 graden minder. We volgen je op de voet (eh...fiets)
    Henk

  • 16 Mei 2017 - 20:49

    Mia En Robert:

    Daar zijn we weer, zo leuk om je te volgen. Vorige week dinsdag middag zat je nog hier in de kamer en nu al zes dagen op je fiets. Het gaat zo goed en we zijn blij voor je dat je de vaste planning nu ook beetje kan laten gaan, genieten, rusten op tijd en inderdaad goed voor je belangrijke "machine" en jezelf zorgen, groetjes van ons

  • 16 Mei 2017 - 21:46

    Henk:

    Hoi Andre,

    Wat een fijne dag heb je gehad; het zal wel warm zijn geweest, maar alles beter dan regen!!!!!
    Je maatje goed verzorgen is belangrijk, want daar moet je het van hebben.
    Morgen Chartres, daar kun je ook een stempel vragen en tegelijk de kathedraal bekijken; fantastisch!
    Geniet er weer van en ik lees tussen de regels door dat je het goed naar je zin hebt.

    Groet,

    Henk Ultreia.

  • 17 Mei 2017 - 08:34

    Antoinette:

    Goedemorgen of miss al middag als je dit leest. Heel goed van je dat je op tijd je rust neemt en dat je de planning los kan laten. Goed voor je zelf zorgen en ook voor je vriend(in) want je hebt hem of haar wel nodig om verder te komen.ik hoop voor je dat je vandaag weer een mooie dag hebt gehad en mooie ontmoetingen hebt ervaren.
    Groet Antoinette

  • 17 Mei 2017 - 12:47

    An:

    Hallo André,

    Fijn dat je zo lekker rustig aan hebt gedaan vandaag. Voor mij zou 80 km een onneembare vesting zijn.
    Hou je haaks

    groetjes en een knuffel
    An

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 18698

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: