8e dag 7 juni - Reisverslag uit Vinci, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu 8e dag 7 juni - Reisverslag uit Vinci, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

8e dag 7 juni

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

07 Juni 2019 | Italië, Vinci

Vanmorgen om 7:45 weer op pad
Ik wilde zo rond 13:00 in Vinci zijn
Ik wist dat er behoorlijk geklommen moest worden de laatst Cole km of 7 waarvan 5 km 6%
70 km gefietst.
En met die warmte zoek ik elk stukje schaduw
Veel stoppen dus op adem komen en mijn hartslag onder controle houden
Want ja ik wil er wel zuinig op zijn.
Ja wat doe ik hier dan . Nou blijkbaar heb ik dit nodig
De afdalingen waren niet fijn veel verkeer en als je met 50 km/h afdaalt en de vrachtwagens scheuren je voorbij dan loopt het dun door mijn broekje.
Vandaag is de 8e dag. Blijkbaar is dat voor mij een dag om het koppie weer op orde te krijgen en ja wie heb ik daar voor nodig mijn eigen Marjolein. Gisteren een goed gesprek met mijn schatje gehad. Terwijl ik dit schrijf lopen de tranen over mijn wangen.
Zei weet mij altijd (ja altijd) weer te laten nadenken en geeft dan weer een boodschap mee❤️
Nou daar zit ik dan alleen bij een bar die dicht is
Ik heb net 4 musea bezocht er zijn er nog 3 maar ik moet dan weer 6 km op de fiets. Nou vandaag Ff niet
Bij aankomst bij mijn B&B bleek niet dat ik buiten het dorp een kamer heb maar in het centrum van Vinci
Leuk hoor 5 km omgereden en dan zegt de dame rij maar achter mij aan
Ja lekker zij met de auto en ik was ze binnen 2 min kwijt
Gelukkig stond ze aan het begin van Vinci mij op te wachten
Ff lekker in bad gelegen en daarna het dorp verkend ik heb daar mu lekker de tijd voor
Een aantal musea over Leonardo da Vinci bezocht. De commercie druipt er van af.
Ga straks Ff kijken wat morgen de rit wordt.

  • 07 Juni 2019 - 13:49

    Truus Kuiper:

    André goed, dat je alles in de gaten houd, maar als het echt niet meer gaat moet je gewoon stoppen en dan heb je toch ook al een grote prestatie geleverd. Ik begrijp, dat het heel warm is en misschien kan je een keer een rustdag inlassen, dat doen ze bij de tour ook. Wij wensen je veel wijsheid en sterkte toe, maar je hoeft niet tot het "gaatje" te gaan. Groetjes van Ons

  • 07 Juni 2019 - 18:46

    Marian Kelly:

    He Andre, je zit in een pittige periode, zo te lezen. Fijn dat je Marjolein kon bellen vandaag. Moment van bezinning. Ik hoop dat je lekker uitrust en binnenkort weer in de benen kan want ik weet dat je dat graag doet.
    Maar wees realistisch he!!
    Veel gekoelde groetjes van Marian

  • 08 Juni 2019 - 08:41

    Carolien:

    De zware momenten zijn fijn om te delen met het thuisfront. En ja die slepen je er door heen.
    Maar jij je zelf ook, je kan het, je wilt het, je doet het.
    Of te wel Je KAN het.
    Zet hem op kanjer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 18664

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: