7e dag 6 juni - Reisverslag uit Porretta Terme, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu 7e dag 6 juni - Reisverslag uit Porretta Terme, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

7e dag 6 juni

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

06 Juni 2019 | Italië, Porretta Terme

Er is niet veel terecht gekomen van een rustige dag 100 km weggetrapt.
Fiets je over de Po vlakte op 9 meter hoogte ( wat trouwens een perfecte hoogte is, kan ik zonder ladder mijn zonnepanelen schoonmaken)
Dan komt er toch nog een behoorlijk zware klim aan naar een hoogte van 925 meter.
Onderweg door een aantal andere Nederlanders ingehaald tempo ligt van de ander berg op zeker hoger.
Ernst en Simon die vanuit basel zijn gestart gaan ook naar Rome. Samen onderweg kopje koffie gezet en Ff boj gekletst.
Die mannen ga ik denk ik niet meer zien
Omdat ze 1 sneller rijden en 2 ik morgen in Vinci wil overnachten en is ca 70 km van hier.
Ernst en Simon goede reis en wellicht tot ziens. In ieder geval kunnen we elkaar volgen.
Ik wil graag de geboorte plaatst van Leonardo da Vinci bezoeken
En kijken wat hij van de gulden snede en de fibonacci reeks gedaan heeft.
Nu Ff lekker uit eten en dan weer lekker slapen

  • 06 Juni 2019 - 15:33

    Debbie:

    Heej wat een geweldige trip moet dit zijn! En morgen het walhalla voor een schilder. VINCI!!!
    Neem daar fijn dd tijd voor en maak mooie herinneringen!
    Good luck!! Groetjes Debbie

  • 06 Juni 2019 - 15:36

    Debbie:

    Heej wat een geweldige trip moet dit zijn! En morgen het walhalla voor een schilder. VINCI!!!
    Neem daar fijn dd tijd voor en maak mooie herinneringen!
    Good luck!! Groetjes Debbie

  • 06 Juni 2019 - 17:15

    Mariska Otten-Kockx:

    Wat leuk dat je naar de geboorteplaats van Dat Vinci gaat. Ik bekeek net de kaart en jeetje wat heb jij al een grote afstand afgelegd! Heel veel plezier morgen in Vinci.

  • 07 Juni 2019 - 05:00

    Hilde Pyl:

    hé andré, ik merk dat jij al met de taken van de masterclass bezig bent. ijverig hoor. jouw tocht lijkt me mooi en interessant. pyltje is klein beetje jaloers op andré. succes, dit is jouw unieke stukje reis. ik denk dat het indrukwekkend zal zijn. top hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 18668

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: