6e dag 5 juni - Reisverslag uit Modena, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu 6e dag 5 juni - Reisverslag uit Modena, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

6e dag 5 juni

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

05 Juni 2019 | Italië, Modena

De eerste foto’s zijn van de slaapplaats van afgelopen nacht
Praat mij er niet van maar ja geld moet rollen maar het rolt alleen de verkeerde kant op
Ontbijt was uitgebreid bleek dat de gasten over het algemeen Engelse zijn dus Egg,s and bacon op het menu nou dan kan kroosjes niet achter blijven.
Dan maar op pad naar Modena ca 140 km over de po vlakte nou vlak was het en warm en geen schaduw en te weinig water ik heb echt weer eens goed af gezien
Eindelijk weer een camping wat de kosten wel kan dragen .
Ook maar Ff eten in het steakhouse next door .
Ik begreep van de camping houder dat er veel pasta geserveerd wordt
Nou ik kan zeggen mijn buikje kan zeker miet meer hebben
De kok komt met Een groot dienblad vol pasta en loopt zo alle tafels af
Bij de volgende ronde weer precies het zelfde maar aanmeet weer een andere pasta en dan rog een ronde
Toen kwam pas mijn hoofd gerecht. Nou ik zit echt Nokkie vol
Het bleek ook een restaurant voor chauffeurs te zijn
Leuk gesprek gehad met handen voeten en Google met een jonge chauffeur die alles vertaalde naar zijn collega chauffeurs hilariteit alom dat ik op de fiets dit aan het doen was.
Zit nu weer heerlijk relaxed bij mijn tentje en ja Vincent pa zit op een camping

  • 05 Juni 2019 - 17:30

    Carolien:

    Was weer ee4n lekker dagje dus.
    Zet hem op en vergeet je water niet aan te vullen ;)

  • 05 Juni 2019 - 18:10

    Mariska Otten-Kockx:

    Wat fijn voor de beentjes dat alles iets vlakker was

  • 05 Juni 2019 - 19:11

    Truus Kuiper:

    Fijn, dat je weer zo'n grote afstand hebt afgelegd, een hele prestatie met die hitte. Veel succes nog verder en groetjes van ons.

  • 06 Juni 2019 - 08:59

    Marianne Van Erkel:

    Ha André, je eet er in ieder geval goed van....straks kan jij geen pasta meer zien. Leuk wel die contacten met de chauffeurs....dat zijn de leuke dingen voor onderweg....vell plezier en kracht nog voor d3 volgende etappe. Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 18663

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: