5e dag 4 juni - Reisverslag uit Palazzolo sull'Oglio, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu 5e dag 4 juni - Reisverslag uit Palazzolo sull'Oglio, Italië van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

5e dag 4 juni

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

04 Juni 2019 | Italië, Palazzolo sull'Oglio

Warm warm warm
Ik zal het kort houden
Bijna 9 liter water weggedronken en maar 1 heel klein plasjes gedaan
Zoveel gezweten vandaag. Ik wist dat in de ochtend wat kleine klimmetjes genomen dienen te worden zo vlak voor de dorpjes maar die zijn dan ook pittig hoor en ik verkijk mij elke keer weer.
Ik zou in de middag volgens het boekje lekker vlak rijden, nou dat was dat maar zo. Ik was al
10 km aan het ploeteren en kreeg mijn snelheid niet meer boven de twaalf
Ik heb een paar keer omgekeken pf er niet iemand achter mij aan hing.
Gestopt om te kijken of mijn remmen niet vast liepen nee ook niet
Toen kwam ik op het idee om mijn hoogte meter aan te zetten en ja hoor her was gewoon vals en dan bedoel ik vals plat mijn benen voelde aan als lood
Vanavond weer in een hotel
Zo niet ik
Maar ja ik zet mij er wel over heen
Morgen op zoek naar een camping in modena

  • 04 Juni 2019 - 16:18

    Ton:

    Hey Andre

    Vals plat is zo gemeen. Ik heb ook omgekeken remmen gecontroleerd etc.
    Het is gewoon door douwen.
    Succes

  • 04 Juni 2019 - 18:14

    Mariska Otten-Kockx:

    Jeetje, je bent een echte bikkel! Het hotelletje verdien je wel na het zware werk. Succes morgen

  • 04 Juni 2019 - 18:42

    Debbie:

    Oei oei wAt een uitputtingsslag . Respect! Geniet van je hotel!!!

  • 05 Juni 2019 - 07:02

    Hilde Pyl:

    ha andre wel grappig dat je achter je kijkt om te zien of er iemand achter je fiets hangt. je bent niet alleen een sterke fietser, maar ook een goede verteller. straf, man, wat jij doet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 18658

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: