Dag 17 27-5-17 - Reisverslag uit Estella, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 17 27-5-17 - Reisverslag uit Estella, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 17 27-5-17

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

27 Mei 2017 | Spanje, Estella

Gisteravond na de Pyreneeën rit kreeg ik mijn beloning. En wat ik gedacht had dat de biertjes de beloning zouden bleek niet het geval . Eerst een geweldig Iers stel ontmoet en daarna Luc. Een man van 53 jaar uit het mooie Limburg. Hij is vanaf Lourdes naar Santiago aan het lopen. We hebben prachtige gesprekken gehad over alles waar het leven om gaat. Met 100% respect voor elkaars achtergrond hebben we onder het genot van een paar biertjes en wijn ( die op moest) geweldige gesprekken gehad zo goed dat nog maar 3 min voor sluitinging van refuge aankwamen.
Vandaag weer een geweldig mooie dag met weer veel km 103 wete verstaan. Ik voel me zo goed dat ik moet gaan uitkijken dat ik niet een week in Santiago vast zit en dan ben ik eerder dan Leni en Dick op de plek en dat kan ook niet de bedoeling zijn
Door Pamplona was geen pretje niet dat ik werd na gezetendoor stieren maar die drukte wordt me gewoon te veel elke keer als de plaatsen groot zijn dan vond ik dat niet fijn. Ik ben nu in Estella.
In een refuge. Tot nu toe zijn ze echt perfect geen oude troep of zo alles mooi schoon ik ga zo met een Canadees en een Duitse uit eten

  • 27 Mei 2017 - 18:14

    An:

    Geweldig wat je meemaakt, iedere dag nieuwe ervaringen. Groetjes An en Joop

  • 27 Mei 2017 - 18:49

    Kees:

    Hallo André,

    Knappe dag gehad vandaag!
    Pamplona overleefd!
    Nou kun je alles aan!!

    Succes morgen

    Liefdevolle groet

    Kees

  • 27 Mei 2017 - 18:57

    Marian Kelly:

    Hoi Andre, dat klink allemaal geweldig joh. Bijzonder dan ook dat je mensen tegenkomt met wie je overweg kan en met wie je op dezelfde golflengte zit. Leuk om te lezen allemaal. Ik wens je een hele fijne avond en morgen, vroeg weer op.
    Groetjes van Marian

  • 27 Mei 2017 - 19:31

    Henk:

    Hoi Andre,


    Ik zei toch dat het geweldig zou zijn die ontmoetingen!!!!!!!!!!!!!!!
    Een van de mooiste zaken op de Camino.
    probeer wel te genieten van de mooie steden, want er komen er nog een paar.
    Bezoek in Burgos zeker de kathedraal en trek er wat tijd voor uit.
    Verder gaat het heel goed met je.
    En als er in de herberg geen plaats is voor Andre, er zijn ook leuke hostels waar je voor een paar centen een privekamer hebt. Zeker doen als je een regendag hebt gehad.
    Ultreia, Buen Camino.

    Groet,

    henk


  • 27 Mei 2017 - 19:59

    Antoinette:

    Hoi Dre'tje, leuk dat je mensen ontmoet met het zelfde doel. Ook vandaag weer aardig wat km gemaakt. Wel blijven genieten van al het mooi's dat je tegen komt de natuur maar ook mooie gebouwen. En in de kerken wordt misschien wel de orgels bespeelt en is het lekker fris. Ik geniet iedere keer van je verslag en kijk er ook naar uit. Voor nu een fijne avond en morgen gezond weer op. Liefs Antoinette

  • 27 Mei 2017 - 20:17

    Debbie:

    Onwijs! Wat ben je een eind! Ik vind het echt een prestatie.
    Wat zal het een onvergetelijke ervaring zijn.
    Blijf genieten!

  • 27 Mei 2017 - 23:26

    Piet:

    Jij treft het ook niet he Andre

  • 28 Mei 2017 - 10:36

    Mia En Robert:

    Hi Andre, prachtige reis verslagen en wat ontmoet je interesante mensen allemaal met hun Eigen Verhalen. Je vooruitgang is fantastisch, blijf genieten en maak het meeste van de stille tijden op je fiets en ervaar en geniet van alle pelgrims verhalen en mooie natuur. Een prachtige dag weer vandaag wensen we je, Groetjes van Mia en Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 18755

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: