Dag 4 14-5-17 - Reisverslag uit Estrées-Saint-Denis, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 4 14-5-17 - Reisverslag uit Estrées-Saint-Denis, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 4 14-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

14 Mei 2017 | Frankrijk, Estrées-Saint-Denis

Vanmorgen vroeg op. Heerlijk in de op komende zon zitten ontbijten. Helaas trok het snel dicht dus snel alles in pakken om 7:30 op de fiets.
Sorry Antoinette het was geen NO wind maar wederom ZZW Maar nu kracht 5.
Dus trappen maar.
De ochtend werd om 11 uur wreed verstoord door een behoorlijke regenbui. Gelukkig niet lang. Door Compiegne bleek er een triatlon te zijn. De weg was helemaal afgezet maar ik mocht er nog snel voor wat resulteerde dat ik als eerste over de finisch kwam met luid gejuich van alle toeschouwers. Dat voeld goed als je zo toegejuicht wordt.
Ja ik weet dat een triatlon zwemmen fietsen en lopen is maar vanmorgen heb ik met de fiets over een onverhard pad gelopen ben daarna gaan fietsen en nat ben ik ook geworden.
Een slaapplaats zoeken werd een dingetje. Een camping hield in 25 km van de route en morgen de zelfde afstand terug twee pensions waren dicht dus dan maar een F1 hotel met ontbijt. Vandaag 113 km weer weggetrapt. Ik nu in de buurt van Estrees Morgen zien we weer

  • 14 Mei 2017 - 20:10

    Kees:

    Geweldig
    Twee kampioenen op één dag!
    Dat was vast lachen zo door de finish!
    Je gaat erg goed André!!
    Ook Dirk Kuyt goed bezig een hattrick!
    Hopelijk slaap je lekker en kun je morgen goed verder!!!
    Straks heb je het in 3 weken gehaald....
    Succes
    Liefdevolle groet
    Kees

  • 14 Mei 2017 - 20:26

    Henk:

    Hoi Andre,

    Ik ben weer thuis, na een weekend Mullerthal met mijn schoonzonen;als verrassing!!!!!
    Het gaat supergoed met jou en ik zie dat je het extra water toch nodig hebt!!!!!!!!!!!!!
    Ik ga je vanaf vandaag weer elke dag volgen.
    Geniet en kijk goed rond , want het is zo mooi onderweg!!!

    groet en Ultreia, Bon Camino

    Henk

  • 14 Mei 2017 - 20:41

    An:

    Hoi kanjer,

    Je gaat goed, ondanks die harde wind. En mooi ingehaald met applaus, wat wil je nog meer. Lekker slapen in een bed vannacht. Welterusten xxx

    groetjes
    An en Joop

  • 14 Mei 2017 - 22:02

    Mariska:

    Heerlijk om zo toegejuicht te worden. En met de kilometertjes gaat het ook super. Slaap lekker vannacht in een heerlijk bed en hopelijk brecht morgen ook weer veel goeds met zich mee.

  • 14 Mei 2017 - 22:32

    Antoinette:

    Hoi Andre, jammer dat de wind in de verkeerde hoek zat voor je. Wel heerlijk dat je toe gejuicht werd. Geeft een goed gevoel. Lekker slapen in een bed en je hoeft morgen je eigen ontbijt niet klaar te maken. Geniet er maar lekker van. Ik vind dat je het goed doet, alle dagen meer als honderd km per dag. Succes morgen en geniet van al het mooi's.

  • 14 Mei 2017 - 22:43

    Ronald:

    Hoi André,
    Je gaat in elk geval de goeie kant op. Top hoor! Succes!

    Ronald

  • 14 Mei 2017 - 22:46

    Mia En Robert:

    Weer een uitstekende dag André vier dagen en op de derde dag al in drie landen gefietst in regen zon en wind. Je verdient een goede nachtrust, enjoy en morgen weer verder met je grote avontuur, geniet van de challenge...

  • 14 Mei 2017 - 23:08

    Marian Kelly:

    Ha Andre, nou dat gaat wel gesmeerd he!? Dat is humor zeg, zo snel al door de finish. En onderweg een lekker bol windje, begrijp ik. Nou je kan je trainingen van te voren wel goed gebruiken, denk ik.
    Slaap lekker en begin goed aan je 5e dag morgen.
    Groetjes van Marian

  • 15 Mei 2017 - 08:53

    Nel:

    Nou, je gaat als een speer! Je hebt al weer aardig wat kilometers weggetrapt! Leuk dat je als winnaar over de finish kwam. Geeft je "vleugels".
    Veel succes in je volgende etappe met hopelijk weinig wind en geen regen.

  • 15 Mei 2017 - 09:45

    Marianne Van Erkel:

    Dat applaus was natuurlijk zeer verdiend en een oppepper.....je gaat als een speer.
    Succes voor vandaag weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 18750

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: