dag 28 7-6-17 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu dag 28 7-6-17 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

dag 28 7-6-17

Blijf op de hoogte en volg Andre

07 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag mijn laatste fietsdag en dat wel Santiago de Compostella.
Ik heb redelijk geslapen in het pension Die zwei Deutsch. Ze sprak Spaan en Engels?????
Om 9 uur mijn ontbijt gehad en om 9:30 op de fiets. Ik heb Leni en Dick laten weten dat he ongeveer 70 km fietsen was met wat pittige klimmetjes.
ik ze laten weten als ik 20 km zou moeten.
Nou ik kan je vertellen deze dag was warm en zwaar. Bijzonder eigenlijk als je zo dicht bij bent dat het lijkt of het zwaarder wordt. klimmetjes van 3 km met een stijgingspercentage van 7 tot en met 10%
en warm dat het was.
Eindelijk na 70 km kon ik na wat Leni en Dick laten zoeken. Mijn navigatie wist in Santiago niet meer waar hij mij heen moest sturen. Leni en Dick hadden mij zo gevonden. De ontmoeting was even emotioneel.

Na 2481 km is mijn Fysieke reis naar Santiago dan wel ten einde maar het is een waanzinnig prachtig begin van de geweldige herinnering van deze reis die vanuit Oudenbosch gestart ben. Een reis met veel uitzinnige inzichten, ontdekkingen, metaforen, emoties.
Ik heb een ontdekking gedaan dat ik alles aan kan zolang ik het geloof. Inzichten gekregen over hoe met mezelf en een ander om te gaan.
Metaforen die mij hebben doen inzien dat als je het als metafoor benoemt er uit 1 metafoor verschillende inzichten kunnen komen.
Geweldig dat ik deze fysieke en spirituele reis heb kunnen maken.
Het fysieke is dan nu wel klaar maar de spirituele reis is nog lang niet ten einde.
Na dat Dick en ik mijn fiets hadden weggebracht naar het vervoers bedrijf en leni voor mij ander half uur in de rij heeft gestaan voor mijn certificaat. Niet dat het in dank werd afgenomen dat ik de rij voorbij liep en zo vooraan belandde. Maar ja wie zijn probleem is dat eigenlijk.
vanavond lekker bij de caravan van Leni en Dick een heerlijke maaltijd gehad en een lekkere ontspannen sfeer.
Marjolein vanavond natuurlijk gesproken die ik nu wel echt heel erg mis.

Ik weet niet of ik nog een volgend verslag morgen maak maar houd het in de gaten

  • 07 Juni 2017 - 22:52

    Kees:

    Lieve André

    VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Wat een ontdekking!
    Nieuw begin op het einde van je tocht!
    Tot volgende week superman!
    Liefdevolle groet

    Kees


  • 07 Juni 2017 - 22:59

    Debbie:

    Gefeliciteerd!
    Diepe buiging, respect, Bewondering.

  • 07 Juni 2017 - 23:05

    Antoinette:

    Lieve Dre. Van Harte Gefeliciteerd. Je bent een kanjer. Je kan voor mij niet meer stuk. Geweldig dat je dit gedaan hebt. De ervaringen die je op gedaan hebt neem je je verdere leven mee. Fijn voor je dat je oom en tante er stonden. Ik zie je volgende week als je werk week weer begint en dan hoor ik graag je verhalen. Liefs Antoinette

  • 07 Juni 2017 - 23:55

    Coby :

    Je bent een kanjer echt heel knap dat je deze prestatie hebt neergezet in dit tijdsbestek petje af
    Groetjes aan Lenie en Dick

  • 08 Juni 2017 - 00:14

    Henk:

    Hoi andre,

    Van harte gefeliciteerd,prachtig man dat je er nu al zo positief over denkt, dat wordt nog lang nagenieten!!!!!!!
    Zowel fysiek als spiritueel een prachtige prestatie!!!!

    Veel succes met het teugkeren en ik spreek je!!!

    Vanaf nu: welthuis en de groeten,

    Henk

  • 08 Juni 2017 - 07:46

    Kroos Christine:

    Bravo en Félicitations
    Uit deze ervaring kom je groter uit.
    Kusjes
    Christine

  • 08 Juni 2017 - 07:49

    Liz:

    Super gedaan André, prachtige ervaringen en inzichten die je verder zullen brengen dan je ooit had gedacht.
    Geniet ervan.

  • 08 Juni 2017 - 08:08

    Marian Kelly:

    Was gisteren niet in de gelegenheid je nog te schrijven, maar bij deze.
    Wat een prestatie, sowieso op lichamelijk gebied maar vooral ook op psychisch gebied.
    Zo te kunnen afzien en dan 's avonds weer kunnen bijtanken en weer op die fiets, geweldig!
    En wat fijn dat Leni en Dick aan de eindstreep stonden.

    En het beste gaat nog komen; je hebt waarschijnlijk een voorraad inzichten en emoties opgedaan waar je de rest van je leven "plezier" van zal hebben (en ook niet anders kan dan ermee aan de slag gaan/blijven).
    Met marjolein, de kinderen en alle lieve mensen om je heen. Wat een trouwe groep supporters hier op deze site zeg
    Nou joh, nu eerst afkicken en tot rust komen. Ik zie er naar uit je te ontmoeten.
    Lieve groeten van Marian

  • 08 Juni 2017 - 08:11

    An:

    Hoi André, wat heerlijk dat je reis goed hebt kunnen maken en goed hebt kunnen afsluiten. Nu je lijf weer laten wennen aan wat minder fysieke inspanning dan de afgelopen weken. groetjes en gauw tot ziens. An en Joop

  • 08 Juni 2017 - 08:17

    Mia En Robert:

    Van Harte Proficiat met je grote prestatie, en wat een mooie levenservaring heb je erbij.
    We kijken er naar uit om je te zien op de 19de, nu genieten en vele groeten van Mia en Robert

  • 08 Juni 2017 - 09:12

    Henk:

    Hoi André.
    Jammer voor ons dat je tocht is beindigd. We zullen je verslagen missen.
    Je komt sterk uit deze ervaring. Profiteer van je laatste momenten in Santiago voordat je weer in de bewoonde wereld terug keert
    We zien je binnenkort.
    Kus en liefde
    Henk


  • 08 Juni 2017 - 09:16

    Truus Kuiper:

    Hoi Andre,

    Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Ik sluit me bij al de voorgangers aan, het is echt super. Fijn, dat Leni en Dick aan de finish stonden, doe de groeten van ons aan hun. Geniet nog even gezamenlijk in Spanje.

    Groetjes van Geert en Truus

  • 08 Juni 2017 - 09:44

    Nel:

    Hey Andre,

    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
    Je hebt je reis volbracht en heel veel geleerd, zowel geestelijk als lichamelijk.
    Respect! Ik hoop je snel te spreken. Geniet nog even en een goede terugreis. Xx

  • 08 Juni 2017 - 09:56

    Mariska:

    Gefeliciteerd met het behalen van je einddoel!! Nog een paar mooie dagen in Santiago toegewenst!!

  • 08 Juni 2017 - 10:34

    Hans En Marja:

    Gefeliciteerd, André! Een prestatie om trots op te zijn.

    Groetjes,
    Hans en Marja

  • 08 Juni 2017 - 10:45

    Agnes:

    Gefeliciteerd, je bent dus echt een Held en fantastich dat het zo goed is gegasn allemaal en zie uit naar nog een verslag van vandaag! Even horen hoe je deze eerste echte rustdag hebt ervaren en geniet er nog even van. Tot kijk xxx

  • 08 Juni 2017 - 16:31

    Marianne Van Erkel:

    Gefeliciteerd met je prestatie, wat ben jij een kanjer..... wat fantastisch ook dat Dick en leni er waren.....zo kon je gelijk alles delen an napraten. Geestelijk en lichamelijk rijker geworden.
    Ben trots op je.
    Tot gauw xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 18675

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: