Dag 27 6-6-17 - Reisverslag uit Melide, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 27 6-6-17 - Reisverslag uit Melide, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 27 6-6-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

06 Juni 2017 | Spanje, Melide

Wat heb ik een lol gehad gisteravond . Die zuid Koreaan is echt gek spreek een klein beetje Engels en elke keer pakte hij zijn telefoon en sprak wat Koreaans ernaar en liet de telefoon praten of hij zat ineens in zich zelf Koreaans te praten. Aangeschoten gingen we de Amerikaan Deen de Koreaan en ik naar bed. Als een bom in slaap gevallen maar helaas er is er altijd wel 1 die je wakker maakt. En ja. Hoor die Duitser met zijn dronken en snuiftabak kop die in zijn slaap wrs het wereld probleem aan het bespreken was man wat maakte hij een herrie. Om natuurlijk ff. 5 gingen de lopers al weer zitten graaien in hun rug zak en ja dan ben ik ook klaar daar je als fietser in de minderheid bent. Dus lekker vroeg en weer zo n uitgebreid ontbijt voor € 5 twee geroosterde boterhammen 1 kuipje jam jus de orange en koffie. Daar kan Kroosje toch niet zijn km mee maken. Gelukkig heb ik altijd nog het perfecte oude brood van gister want het is nog steeds brood. Een klein beetje water erover en je kan het gewoon weer eter zonder je tanden te breken. Vandaag stond in het teken doe ik het in twee dagen naar Santiago of drie. Als ik het in twee wilde doen moest ik vandaag boven de 90 km maken. Met een klim van 12 in het verschiet vandaag was dat een uitdaging zeker dat stuk van 10%. Leni en Dick zullen mij opwachten in Santiago en en kijk verschrikkelijk uit naar hun weerzien. De start op 1330 mtr hoogte was mistig koud en nat. Dus aardig wat kleding aan om maar niet te veel af te koelen zeker de eerste 12 km was een afdaling dus op temp komen was er niet bij. Ook waren mijn vingers weg. In ieder geval ik voelde ze niet meer van de kou ondanks mijn nieuwe winterhandschoenen. Weten jullie nog die Marjolein in Breda nog bij had.


  • 06 Juni 2017 - 17:30

    Debbie:

    Ohhh nog maar een heel klein stukkie!
    Santiago in het vizier!
    Heel veel moedige kilometers nog!
    And you did it man!!
    Uniek!

  • 06 Juni 2017 - 17:46

    Liz:

    Nog even volhouden, wat heb je het snel gefietst, klasse.!

  • 06 Juni 2017 - 17:47

    Kees:

    Beste André,

    Ik hoop dat deze dag wat beter is verlopen dan de avond en nacht!
    Morgen je doel bereikt?

    Richting kust dus morgen wat warmer hopelijk!

    Het is hier in Rotterdam Druilweer van jewelste!


    Succes morgen man
    Behouden vaart!

    Liefdevolle groet

    Kees

  • 06 Juni 2017 - 18:03

    Leni En Dick:

    Ongelooflijk maar je bent er bijna. Morgen naar het punt nul bij de kathedraal. Doe rustig aan de laatste dag en wij kijken naar je uit. Dick kan je zo vinden die heeft namelijk het zelfde kapsel. Je bedje staat al klaar en we gaan er nog een paar gezellige dagen van maken. Knuffel van ons

  • 06 Juni 2017 - 18:57

    Marian Kelly:

    Ha die Andre, nou het gaat nu toch bijna gebeuren; jij in Santiago!
    Een geweldige prestatie, maar doe nog even rustig aan morgen. Wat zal dat afzien worden als je weer in je eigen bed in Oudenbosch slaapt; niemand die dan kucht, snurkt, om 5 uur opstaat.
    Andre, toitoi voor morgen. gr van marian

  • 06 Juni 2017 - 19:09

    Ronald:

    Hoi André, de haven is in zicht. Nog even wat ontberingenen dan is het zover. Volgens mij slaap je straks 2 of meer dagen aan een stuk :-).
    Tis hier puinhopenweer, zzw krachtige wind en veel regen. Hou vol!
    Grtz Ronald en Anja

  • 06 Juni 2017 - 19:29

    An:

    Bijna bij je einddoel en ik hoop dat je al je doelen ook hebt gehaald. Rustig aan dat laatste stukje, je komt er nu toch wel. Groetjes en een knuffel An en Joop

  • 06 Juni 2017 - 20:49

    Mia En Robert:

    Wow Andre, je hebt de kathedraal nu bijna in het zicht, een ongelofelijke prestatie, wat heb je hard gewerkt om je doel te bereiken, denk toch ook wel afgezien, maar prachtige unieke karakters ontmoet en genoten, alle goede wensen van Robert en mij voor je laatste paar dagen en we kijken er naar uit je te zien "on your return" groet van ons, Mia en Robert

  • 06 Juni 2017 - 21:24

    Antoinette:

    Hoi Dre`tje je bent er bijna de laatste loodjes. Ik hoop voor je dat ze niet het zwaarst wegen . Die handschoenen kwamen dan toch nog van pas. Goed dat je terug gereden bent om ze te halen bij Marjolein. Straks mag je lekker thuis weer rustig slapen. Ik snap alleen die wandelaars niet, mijn spullen zou ik sàvonds klaar leggen voor de volgende dag om zo weinig mogelijk mensen te storen. of dat moet niet kunnen, Ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Liefs Antoinette

  • 06 Juni 2017 - 22:00

    Henk:

    Hoi andre,

    Je geniet met volle teugen en soms letterlijk; je moet een keer om 20.30u naar bed gaan,dan heb je nergens last van,maar dan mis je wel de fun! Uitrusten doe je maar thuis!!!! Je bent er bijna!!!! Knap hoor en zoveel ervaringen meegemaakt,grandioos; je zult het nooit meer vergeten!!!!

    Ultreia!!!!!! Buen Camino!!!!!!!!

  • 07 Juni 2017 - 07:52

    Edwin:

    Hoi Andrè,

    Wat een avontuur zeg dit neem je in de rest van je leven mee.
    Lekker genieten van de mensen die je tegen komt en van de locale drankjes.
    Wat een geweldig gevoel gaat het geven als je op de plek van bestemming aankomt.

    geniet van de laatste zware kilometers want die zijn zo waanzinnig

    Groetjes en ingedachten fiets ik met je mee Edwin

    "Ik kan je niet zien mama
    maar ik weet dat je er altijd bent
    oh om je alleen al aan te raken en te voelen
    ik kan gewoon niet van je weggaan,
    het is de hitte en de damp van de stad
    die me aan het rennen maakt,
    en ik kan gewoon niet stoppen
    dus zeg dat je me zal helpen mama
    want het wordt zo moeilijk"

  • 07 Juni 2017 - 20:59

    Agnes:

    Nou André, fijn dat je zo'n lol.hebt gehad en je bent er nu bijna. Doe het nu naar ff rustig aan zodat je niet helemaal uitgeblust bij Dick Rick en Leni aankomt . Fijne dagen nog en geniet er nog maar even van. Groetjes van Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 18685

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: