Dag 21 31-5-17 - Reisverslag uit Villasur de Herreros, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 21 31-5-17 - Reisverslag uit Villasur de Herreros, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 21 31-5-17

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

31 Mei 2017 | Spanje, Villasur de Herreros

De rustdag in Burgos vandaag. Vanmorgen waanzinnig genoten van een uitgebreid luxe ontbijt. Onverstelbaar wat andere mensen ophunbord leggen en dan niet opeten. De politie moest er naar kijken. Na ontbijt zijn we Burgos ingegaan en hebben als eerste kathedraal bezocht. Wat een onmens Grote kathedraal met zoveel pracht en praal. Daarna zijn we wat gaan drinken en kwamen we Emiel en Willy tegen een echtpaar en hoe bestaat het uit Oudenbosch. Marleen was ze al eerder haar reis tegen gekomen. Gezellig met zn vieren naar een restaurantje en paella gegeten.
Daarna zijn met een toeristentreintje door Burgos gegaan waar we een ander Nederlands stel zijn tegen gekomen. Dit waren wandelaars . Bijzondere gesprekken gehad
Nu lekker ff relaxen op bed.
Morgenmiddag weer Een fietsdag en op naar de volgende bestemming welke weet ik nog niet.

• 31 Mei 2017 - 18:33

Carolina En Tonny De Man:

Hoi Kanjer,
    Het is echt leuk om iedere dag je verslag te lezen.
    Waar moeten we straks naar uit kijken als je de tocht hebt volbracht?
    Succes verder.

• 31 Mei 2017 - 19:32

Piet:

Je maakt zelfs van je rustdag nog bijzonder leuk verslag

• 31 Mei 2017 - 21:02

Antoinette:

Hoi Dre'tje, leuk weer een verslag van je. Het is iedere dag weer uitkijken wat je beleefd hebt. Toch bijzonder dat je mensen uit Oudenbosch tegen komt. Kende ze je toevallig? Je hebt ook wat toeristische attracties gedaan vandaag goed hoor dat je jezelf een dag rust gunt. De boog kan niet altijd gespannen staan, en ook in de grote wielerrondes houden ze rustdagen. Na zo'n rustdag kan je er morgen weer tegen en zo'n rustdag is ook goed voor die mooie dijen;-)van je. Lekker slapen vannacht zonder snurkers en morgen gezond weer op. Liefs Antoinette

• 31 Mei 2017 - 22:24

Marian Kelly:

Hey Andre, daar was ie dan, die vrije dag; mooi he, de kathedraal van Burgos.
    Nou joh, morgen weer in de pedalen en een stukje fietsen. Slaap lekker.
    Groetjes van Marian

• 31 Mei 2017 - 23:09

Henk:

Hoi Andre,

Wat een relaxte dag; je hebt er van genoten en dat is het belangrijkste!!!!!!!!!
    Nog een paar dagen en dan zijn het alleen nog maar herinneringen die je zult koesteren.
    Veel succes weer morgen op je "korte" fietsdag.

Ultreia en Buen Camino,

groet,