Dag 19 29-5-17 - Reisverslag uit Hervías, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 19 29-5-17 - Reisverslag uit Hervías, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 19 29-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

29 Mei 2017 | Spanje, Hervías

Afgelopen nacht echt waardeloos geslapen. Wakker gehouden door blaffende honden. Ze bijten gelukkig niet. Ontbeten en weer op pad voor 50 km. Dit is niet wat ik echt gewend ben maar ja.onderweg een oudere dame Marleen op sleeptouw genomen want dat ging echt niet goed heuvel op. Onderweg leuke gesprekken gehad en gelijktijdig een Belgisch echtpaar ontmoet. Met vier zijn we naar St Domingo gefietst endaarkoffie gedronken en Marleen ik zijn gebleven en de belgen zijn doorgegaan. De dag was bewolkt . Morgen ga ik Marleen wat bij brengen over met je versnelling omgaan en heuvel op fietsen. En dan ga ik haar weer achter laten om toch wat meerkamp te maken
Ik wil julliegraag bedanken voor de waanzinnig leuke reacties die ik krijg dat doet mij echt heelgoed

  • 29 Mei 2017 - 18:27

    Truus Kuiper:

    Hoi Andre,

    Leuk om weer iets van je te horen. Wij hopen, dat je vannacht beter slaapt, want goede nachtrust is wel belangrijk. En wat Marleen betreft, laat dat blok aan je been maar gauw schieten dan kan je je eigen tempo weer bepalen, dat is veel beter.

    Groetjes van ons en hou vol!

  • 29 Mei 2017 - 18:47

    Liz:

    Dat is echt balen wakker te blijven door blaffende honden, deze nacht zal vast beter gaan.
    Lief van je dat je Marleen op sleeptouw hebt genomen en dat je haar uitleg gaat geven, zulke hulp is onbetaalbaar!
    Gelukkig lig je voor op schema en je zult ongetwijfeld morgen flink de benen laten trappen.
    Je bent er bijna! Geweldige prestatie!

    Groetjes Liz

  • 29 Mei 2017 - 22:22

    Marian Kelly:

    Ha die Andre, je komt wel wat tegen he, zo onderweg. Dat je nou ook nog versnellingsles gaat geven. grappig. Nou joh, morgen weer lekker doortrappen. Hoever moet je eigenlijk nog voor je in Santiago bent?
    En blijf je daar dan nog even? Of stap je meteen op de plane terug?
    Nou, ik lees het wel.
    Groetekes van Marian Kelly, een fan van je.

  • 30 Mei 2017 - 13:17

    Coby :

    Je doet onderweg leuke contacten op je loopt aardig voor op je schema
    Heel veel plezier en succes
    Groetjes Joor en Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 18667

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: