Dag 19 29-5-17 - Reisverslag uit Hervías, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 19 29-5-17 - Reisverslag uit Hervías, Spanje van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 19 29-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

29 Mei 2017 | Spanje, Hervías

Afgelopen nacht echt waardeloos geslapen. Wakker gehouden door blaffende honden. Ze bijten gelukkig niet. Ontbeten en weer op pad voor 50 km. Dit is niet wat ik echt gewend ben maar ja.onderweg een oudere dame Marleen op sleeptouw genomen want dat ging echt niet goed heuvel op. Onderweg leuke gesprekken gehad en gelijktijdig een Belgisch echtpaar ontmoet. Met vier zijn we naar St Domingo gefietst endaarkoffie gedronken en Marleen ik zijn gebleven en de belgen zijn doorgegaan. De dag was bewolkt . Morgen ga ik Marleen wat bij brengen over met je versnelling omgaan en heuvel op fietsen. En dan ga ik haar weer achter laten om toch wat meerkamp te maken
Ik wil julliegraag bedanken voor de waanzinnig leuke reacties die ik krijg dat doet mij echt heelgoed

  • 29 Mei 2017 - 18:20

    Kees:

    Hallo André,
    Waanzinnige man
    Waanzinnige reactie
    Lekker kalm gedaan prima
    Je moet die slapende honden ook niet wakker maken met je gesnurk!

    Rust goef uit!
    Nog paar daagjes!
    Liefdevolle groet

    Kees

  • 29 Mei 2017 - 19:27

    Henk:

    Hoi Andre,

    Je ziet wel op de Camino doe je altijd goede daden.
    Je zult heel wat aflaten verdienen op deze manier!!!!!
    Honden heb je altijd en als die blaffen 's nachts , dan lig je wakker, maar ja als je maar 50 km fietst, dan kun je op je fiets bijslapen, hahaha!!
    geniet weer van alle schoons wat de Camino te bieden heeft en Ultreia, Buen Camino; ik zal het reageren gaan missen straks!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groet,

    henk

  • 29 Mei 2017 - 20:05

    Antoinette:

    Hoi Dre'tje, ja die blaffende honden valt niet mee. Zijn miss wel straat honden, kan je geen liefje meebrengen. En je bent een man van m'n hart, iemand op sleeptouw nemen is ook jouw op het lijf geschreven, want je gaat voor het zelfde. Je hebt lekker je rust genomen en mag morgen weer lekker op eigen tempo verder. Geniet morgen weer van alles. In het begin vond ik het moeilijk dat je weg was, straks mag ik afkicken als je je reis voltooid hebt. Liefs Antoinette

  • 30 Mei 2017 - 09:50

    Mia En Robert:

    Hallo André, wat een mooi gebaar weer van je en het geeft je weer even een reden niet als een speer te gaan. Je kunt jezelf een echte pelgrim noemen, een man met een groot hart, geniet verder, we zijn blij voor je voor al je interessante ervaringen die je meemaakt, groetjes van ons, Mia en Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 18593

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: