Dag 13 23-6-17 dinsdag - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 13 23-6-17 dinsdag - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 13 23-6-17 dinsdag

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

23 Mei 2017 | Frankrijk, Cadillac

Vandaag een soort van rustdag ingelast 65 km gereden naar het plaatsje Cadillac. Heerlijke rit was dit was al om 12:50 in het plaatsje maar moest eerst naar het vvv om daar te horen te krijgen dat ik maar het hospitaal moest. Daar aan gekomen krijg ik een cel toe gewezen die in het verleden gebruikt werden voor psychiatrische patiënten. Nou maar afwachten of ik morgen nog op pad kan. OOk heb ok nog geen handdoek met lange mouwen gezien. Wellicht worden die niet meer gebruikt. Het verblijf is gratis of CZ betaald.

• 23 Mei 2017 - 14:45

Liz:

Zal wel een heel apart gevoel geven om in een cel te zitten, iets anders dan een tent.
    Je maakt nog eens wat mee.

Goede reis verder hopelijk zonder dwangbuis.. grijns

• 23 Mei 2017 - 14:51

Agnes:

Ze denken natuurlijk: weer zo een dwaas die een pokke eind gaat fietsen. Zonder dolle, petje af voor jouw doorzettingsvermogen en voor morgen weer een fijne dag. Vr.gr. agnes

• 23 Mei 2017 - 17:25

Marianne Van Erkel:

Nou daar zit je dan in een cel..... wie had dat van jou kunnen denken... haha....nog altijd beter dan een natte tent.
    En gratis.... je blijft natuurlijk wel een Hollander. ;)
    Veel plezier weer.
    Groetjes, Marianne

• 23 Mei 2017 - 18:11

Antoinette:

Hoi Dre'tje, je hebt groot gelijk dat je het vandaag wat rustig aan gedaan hebt. Mag je nu ervaren wat die patiënten destijds ervaarde. Maar je hebt gelukkig een bed en een dak boven je hoofd voor vannacht

• 23 Mei 2017 - 18:13

Antoinette:

Maar wij Hollanders zijn toch dol op alles wat gratis is. Fijne avond en morgen hopelijk weer veel fiets plezier. Liefs Antoinette

• 23 Mei 2017 - 18:36

Henk:

Hoi Andre,

Dat bedoel ik nu; er is nu overal plek voor een pelgrim.
    Maar je moet niet te kieskeurig zijn!!!!!!, maar dat ben je , denk ik , niet.
    Leuke ervaringen pik je zo toch maar mooi mee.
    Geniet ervan en je wordt vanzelf weer wakker!!!
    Het "echte" werk gaat zo beginnen.

Groet, Utreia,
    Henk

• 23 Mei 2017 - 19:10

Kees:

Hallo André,

Groot gelijk, een dagje rustig an..
    Meteen ook op je plekje, dat is toch niet zo, gekje!
    Je hebt dus tot Santiago geen tent meer nodig...?

Hopelijk lekker vandaag kunnen herstellen van alle drukte de laatste dagen en morgen gezond weer op enlekker verder!

Succes man en tot ziens

Liefdevolle groet
    kees

• 24 Mei 2017 - 07:49

Marian Kelly:

Hoi Andre, zo zakkend naar het zuiden, heb je steeds minder nodig, alles komt op je pad. Ontdaan van tent en kookspullen etc hoef je je minder bezig te houden de dagelijkse basisbehoeften.
    Die kom je vanzelf tegen, er is overal wel een slaapplek en iets te eten. Neem wel de tijd om deze, zo tegen het eind van de dag, even op te zoeken. En de rest van de dag: tijd voor reflectie, mijmeren, genieten van wat je onderweg hebt gezien, contact met thuis, en bezig zijn met het moment van nu. Een avondje niet denken waar je morgen moet zijn, de weg uitstippelen, hoe lang het nog is, hoeveel je al hebt gereden.
    Nee, gewoon na je rit van die dag met een biertje of een wijntje in de tuin of het weiland gaan zitten en denken: "kijk mij nou". Wie had dit ooit gedacht? En verder niks.
    Andre vandaag weer lekker fietsen, niet te ver!!
    heel veel groetjes van Marian