Dag 11 21-5-17 - Reisverslag uit Dirac, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 11 21-5-17 - Reisverslag uit Dirac, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 11 21-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

21 Mei 2017 | Frankrijk, Dirac

Vandaag om 9:30 vertrokken Ben en Rob gingen niet weg omdat Rob zijn ketting gebroken was en vandaag het zondag is gingen ze provisorisch repareren .
Mijn bedoeling was om vandaag naar de. volgende camping te rijden op zo n 83 km helaas deze was er niet meer dus zoeken naar alternatieven. Verschillende opties geprobeerd maar niets in de buurt dus maar op de route Blijven en kijken of er iets indebuurt is en ja hoor na vele vermoeiende km eindelijk een mooie B&b moest wel nu totaal 112 km fietsen in een redelijke warme temp. MAar het is het waard ik weet alleen de prijs nog niet en kan mij eigenlijk ook niet bommen. Oor het wachten op mijn kamer kwamen ze ( een aller aardigst ouder echtpaar) onafhankelijk van elkaar met een biertje aan deze gingen er allebei in als koek en op 1 been kan nou eenmaal niet lopen morgen om 8 lekker ontbijt dus dat zit wel weer snor en zo alt alles weer netjes op zijn plaats
Tot morgen lieve kijkbuis kindertjes

  • 21 Mei 2017 - 19:18

    Caroline:

    Als je nu in dirac zit zit je werkelijk hemels breed 15 kilometer bij mijn ouders vandaan, helaas moet ik tegenwoordig moeder zeggen

  • 21 Mei 2017 - 19:22

    Caroline:

    Mijn moeder woont in Fouquebrune geen idee of dat voor morgen op je route ligt. Maar je gaat door mooi heuvelachtig gebied fietsen heel groen.

  • 21 Mei 2017 - 19:50

    Marianne Van Erkel:

    Toch weer aardig wat kilometers in de benen.... maar nu een lekker onderkomen voor de nacht... geniet er maar van.
    Succes voor morgen.
    Groetjes, Marianne

  • 21 Mei 2017 - 20:00

    Piet:

    Mooi gesproken wijze uil
    En goed dat nu eens een ander pech heeft en niet
    jij

  • 21 Mei 2017 - 20:01

    Antoinette:

    Hoi Dre'tje, je hebt weer aardig wat kilometers in de benen. De biertjes zullen wel als een engeltje op je tong gep*st hebben. Je hebt hopelijk een goed bed om te slapen en kan je goed uit rusten en nieuwe energie opdoen om morgen weer verder te gaan. Voor straks lekker slapen en morgen weer gezond en uitgerust verder.

  • 21 Mei 2017 - 20:05

    An:

    Zo, aardig wat kilometertjes in de benen vandaag een dan een heerlijke b&b tegenkomen. Lekker slapen in een bed en een paar heerlijke biertjes. Ga zo weer op de kaart kijken hoever je vandaag bent gekomen. Welterusten voor straks. Groetjes An en Joop

  • 21 Mei 2017 - 20:09

    Debbie Nijland:

    Allemachtig wat ben je ver!
    Leuk om dagelijks je verslag te lezen!
    Geniet van je mooie b&b!
    Succes en plezier morgen!
    Debbie

  • 21 Mei 2017 - 21:04

    Kees:

    Hoi André

    wat een feestje bij je.
    Na een dag of 10 houdt ie het tentje voor gezien.
    En dan gaat je als vanzelf erin mee naar een overheerlijke B&B.
    Nou dat wordt verwennen: een heerlijk matrasje
    en vast nog wel een biertje of twee

    En morgenochtend voor jou HEERLIJK een petit déjeuner.
    Croissants, baquette, fromage, mmmm

    Ken jij Wies?
    Karin roept me nu net toe dat jij mijn nicht Wies Braat-Pijs kent...
    Dat is ontzettend leuk!
    Hebben we nog wat om over te praten tijdens mijn voetsessies bij je.
    Die keer dat ik in Frankrijk fietste kwam ik niet verder dan Bergerac. Daar kom je morgen (voorbij)denk ik!

    Doe Cyrano de groeten van me en Rooie Daan.
    Wie is dat hoor ik je denken. dat is voor voetsessie 2.

    Nou maatje we hebben vandaag de sterren van de hemel gezongen met ons shanty-koor.

    Ik hoop voor jou dat je een heerlijke nachtrust hebt en morgen weer een mooie fietsdag.

    Liefdevolle groet

    Kees

  • 21 Mei 2017 - 21:20

    Henk:

    Hoi Andre,

    Je moet er ver voor fietsen, maar dan heb je ook wat.
    Geniet er van want dit zijn de leuke momenten onderweg!!!

    Ultreia,

    Henk

  • 21 Mei 2017 - 21:25

    Mia En Robert:

    Hi André, een mooie Engelse quote van Thomas Carlyle, een Schotse filosoof doet me vandaag aan jou denken : Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragements and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak.
    You are doing absolutely Great, prachtig om je te volgen, van Mia en Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 18699

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: