Dag10 20-5-17 weer afzien - Reisverslag uit Joussé, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag10 20-5-17 weer afzien - Reisverslag uit Joussé, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag10 20-5-17 weer afzien

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

20 Mei 2017 | Frankrijk, Joussé

Vandaag laat weggegaan om 8:15 . De warming up verliep op zich niet slecht maar het duurde een drie kwartier voordat ik de stad uit was. Tot 11:00 ging het redelijk. Voelde de boven beentjes wel maar op zich ging het wel. Toen ik Poitiers kwam werd het andere koek . Ze hebben dat op een berg gebouwd of zo en ik moest door de stad heen uiteraard berg op. En als je dan zoveel dagen door de natuur hebt gereden dan ik zo n vervuilde stad qua lucht niet om uitte houden. Maar in Poitiers heb ik de beentjes overbelast. Toch maar doorgegaan en ploeteren. Uit eindelijk ben na Wendy rit van 82 km aangekomen in chateau garnier. Op een gemeente camping aan een vijver . Ik lag lekker te slapen toen ik nederlands hoorde. Twee mannen ook op de fiets naar Santiago . Rob uit. Hoorn en Ben uit Papendrecht en dat is goed te horen zeg. Eindelijk weer een babbeltje over niks en dat is ook lekker ervaringen uitwisselen.ze waren met drie maar de ander is vandaag met de trein teruggegaan die kon het niet meer aan. Ook dat kan gebeuren . Nu geen kopje koffie en douchen en dan weer plat uitrustten. VOor morgen
Groetjes allemaal en bedankt voor de leuke en bemoedigende berichtjes

• 20 Mei 2017 - 18:17

Caroline:

Super trots op je Kanjer je doet het toch allemaal maar! Geniet iedere avond van je dag verslagje

• 20 Mei 2017 - 18:30

Kees:

Hallo André,

Leuk dat je maatjes tegenkwam...
    Dat moet wel even heerlijk zijn op zijn hollands bij-beppe .
    Dan voel je die moeie beentjes wat minder, lijkt me.

Je hebt er nou wel als ik met de auto zou komen een dikke 700 km op zitten.

Met de fiets iets meer naturellement.

Rust lekker uit André en ga je morgen samen verder of ieder voor zich?

Sterkte man, we worden heel trots op je prestatie en positieve houding!
    Houd vol man!
    Liefdevolle groet

Kees

• 20 Mei 2017 - 18:30

Kees:

Hallo André,

Leuk dat je maatjes tegenkwam...
    Dat moet wel even heerlijk zijn op zijn hollands bij-beppe .
    Dan voel je die moeie beentjes wat minder, lijkt me.

Je hebt er nou wel als ik met de auto zou komen een dikke 700 km op zitten.

Met de fiets iets meer naturellement.

Rust lekker uit André en ga je morgen samen verder of ieder voor zich?

Sterkte man, we worden heel trots op je prestatie en positieve houding!
    Houd vol man!
    Liefdevolle groet

Kees

• 20 Mei 2017 - 19:27

Dick:

Hai Bikkel.

Ondanks dat het weer niet helemaal mee zit. ik zie op weer online dat het nu bij jou z'n 17 graden is maar morgen op naar de 24. bij ons in Evora Portugal is het nu 30 graden. En ik denk dat je dat ook niet wilt om te fietsen. Maar al met al heb je nu z'n beetje één derde van de rit er op zitten. Dat is toch maar mooi gedaan door een amateur. het pleit voor je doorzetting vermogen. Ga zo door en we zien je in Santiago de Compostella.

Liefs Leni en Dick

• 20 Mei 2017 - 20:08

Nel:

Hey Andre,

Vervelend dat het vandaag niet meezat. Goed dat je hebt doorgezet.
    Je gaat nu zwaardere dagen tegemoet en dan is het erg fijn om mede-pelgrims te spreken die het ook niet makkelijk hebben.
    Rust goed uit en misschien anders op de zware dagen wat minder kilometers (willen)maken.
    Hou vol. Ik weet zeker dat je de eindstreep zal halen.

• 20 Mei 2017 - 20:15

Robert:

Ik volg je André! Heel veel goeds toegewenst :)

• 20 Mei 2017 - 21:21

Marian Kelly:

Hoi Andre, dat moet leuk geweest zijn om weer eens Nederlands te praten; en dan met mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben. Nou joh, morgen gewoon weer de fiets op, een beetje rustig aan de bergen op en leef je uit als je naar beneden fietst. Bergen en dalen zou het zijn he deze onderneming.
    Slaap lekker straks. Wat fijn dat je elke dag weer een stukje schrijft!
    Groetekes van Marian

• 20 Mei 2017 - 21:26

Antoinette:

Hoi Andre, vervelend voor je dat het vandaag weer niet mee zat. Hopelijk morgen beter en het is te hopen dat het ook wat warmer wordt. Leuk voor je dat je pelgrims tegen gekomen bent waar je Nederlands mee kan praten en ervaringen mee uit kan wisselen. Hoe is het met je fiets. Alles weer volledig herstelt. Lekker slapen weer en morgen uitgerust en gezond weer verder. Ik,ben trotst op je. Liefs.

• 20 Mei 2017 - 21:39

Mariska Otten:

Hoi, wat geweldig om twee a derde pelgrims tegen te komen. Jammer dat je nu een paar dagen op rij wat pech hebt. Ik hoop voor je dat je nu weer een paar voorspoedige dagen gaat krijgen. Ik vind het elke dag super spannend om te zien hoe ver je bent en jeetje wat ben je al VER!!!!! Voor mijn gevoel loop je nog steeds voor op je schema! Je hebt nu 10 dagen gefietst en moet je kijken waar je bent gekomen. Echt super!!

• 20 Mei 2017 - 22:39

Mia En Robert:

Hoi André, wat is iedereen trots op je en je weet dat we allemaal met je mee reizen. Iedere dag is je verslag super interessant en wat een avontuur. Je prestatie is top, al 10 dagen achter de rug en al enorm ver gekomen. Weet zeker dat je wel verwacht zou hebben dat je soms ook met de pech moet dealen. Maar je doorzettings vermogen draagt je erzeker door. We hebben een goed Nederlands gezegde na regen komt zonneschijn en we wensen je veel zonneschijn toe voor morgen. Sterkte, goed rusten en op naar morgen, groetjes van Mia en Robert, we denken aan je !!

• 21 Mei 2017 - 07:15

An:

Hoi dré, heftige rit geweest zo te zien, maat erg leuk dat je me reizigers tegenkwam. Toch weer ruim 80 km gereden. Hou vol, kanjer. Groetjes An een Joop