Dag 7 17-5-17 - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 7 17-5-17 - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 7 17-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

17 Mei 2017 | Frankrijk, Vendôme

Vanmorgen Pm 6 uur wakker. De verkorte rit van gisteren heeft mij goed gedaan.ontbijten en spullen opruimen en inpakken. Doordat ik vanaf het begin alles een vaste plaats heb gegeven ook in de tent hoef ik niet zo te zoeken. Om 7:10 op de fiets het beloofd nl weer een warme dag te worden. Het was echt geweldig vandaag, onderweg brood gehaal en ik wel verder op kijken of ik nog Beleg zou kunnen scoren. De rit was relatief vlak af en toe een heuveltje . onderweg kwam ik een Belgisch echtpaar tegen. De eerste pelgrims sinds ik uit Oudenbosch ben tegen gekomen.
Al snel haak ik af want meneer had iets negatiefs bij zich. Misschien zijn vrouw dat zou kunnen natuurlijk

  • 17 Mei 2017 - 18:12

    Mark:

    Hoi André,
    Nog steeds lekker op weg zie ik - mooi man!
    Hier vandaag ook een fantastisch mooie dag met doorlopend zon en temperaturen achterin de 20. Laat je niet beïnvloeden door negativiteit van anderen, lekker blijven genieten en als de mensen die je ontmoet niet kunnen brengen waar je behoefte aan hebt, volg dan vooral je eigen pad!
    Succes op je reis,
    Mark.

  • 17 Mei 2017 - 18:25

    Henk:

    Hoi Andre,

    Je bent aan het genieten en negatieve ladingen lekker laten schieten.
    In jouw branche moet dat kunnen!!!!
    Hoe was Chartres??
    Als je nu in Vendome bent op de camping, zul je ook wel genieten. De stad is prachtig vol bloemen.

    Blijf genieten en Ultreia en maak heel veel foto's!!!!!

    groet,

    Henk

  • 17 Mei 2017 - 18:34

    Nel:

    Hey Andre,

    Je gaat lekker zo! Negatief gedoe moet je zo veel mogelijk vermijden. Gewoon lekker je ding doen en lekker in je vel zitten is belangrijk.
    Ga zo door en geniet vooral van al het moois om je heen.

  • 17 Mei 2017 - 18:46

    Kees:

    Hallo André

    Je gaat nog steeds super; je lijf is goed, je voelt goed en je kunt je lekker neutraal opstellen en goed bij jezelf blijven.

    Vraag eens aan je maatje of hij ook een foto van jou kan maken; We zijn hier wel benieuwd hoe je eruit ziet als je staat te stralen daar.

    Een mooi stuk van Franktijk zit er nu aan te komen voor je. Rust vanavond lekker uit!

    Veel sterkte André, Goeie dag morgen!

    Liefdevolle groet

    Kees

  • 17 Mei 2017 - 19:47

    Antoinette:

    Hey Andre, goed van je dat je op je gevoel gevaren hebt, en dat je dat echtpaar achter je gelaten hebt. Goed van je dat je je spullen op een vaste plaats zet of inpakt. Maar dat ben je in je salon waarschijnlijk ook gewend. Lekker dat je gisteren op tijd gestopt ben, zodat je vandaag uitgerust verder kan. Nu lekker genieten van hopelijk een mooie avond en op tijd je bedje weer opzoeken. Ben niet bekend in Frankrijk maar als ik de andere berichten lees ga je een mooi stuk tegemoet, geniet er lekker van. Liefs

  • 17 Mei 2017 - 21:47

    Leni:

    Hallo lieve André. Wat gaat het goed zeg, geweldig gewoon lekker in je eigen tempo doorgaan. Dick en Leni


  • 18 Mei 2017 - 12:05

    Marianne Van Erkel:

    Hoi André, je gaat weer lekker.... gewoon op je gevoel af gaan....met negatieve mensen om je heen heb je niets....dan maar lekker solo op je maatje.
    Veel plezier weer vandaag.

    groetjes, Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 18694

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: