Dag 3 13-5-17 - Reisverslag uit Gauchy, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 3 13-5-17 - Reisverslag uit Gauchy, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 3 13-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

13 Mei 2017 | Frankrijk, Gauchy

Heerlijk geslapen wel vroeg wakker.
Dus alles ingepakt en vroeg op pad.
Eerst even in Tournai naar de kathedraal en dan beginnen aan de tocht naar saint Quentin.
De dag begon bewolkt maar niet koud in de loop van de dag kwam af en toe de zon door
Ik heb weer genoten maar ook afgezien windkracht 4 zie en laat ik precies die kant op gaan.
Maar ja iedereen heeft recht op zijn ontberingen dus ook ik.
Door mooie en minder mooie dorpjes gegaan. Soms kom je een sticker tegen met de st Jacobs schelp of een kopere schelp in het wegdek , dus ik rij nog goed.
Vandaag 125 kmgereden alles voelt nog steeds goed benen en billen

• 13 Mei 2017 - 18:59

Kees:

Hallo André,

Wat een eind al man. Je bent nu in Saint Quentin dus?

Wel makkelijk natuurlijk met zulke benen en billen.... Die zou ik ook wel willen!

Goed om te zien dat je goed op weg bent en af en toe een bewijs daarvan ziet in de vorm van die schelp.

Morgen wellicht de wind mee...?

Het gaat je goed jongen! Trots op je. Als je straks weer aan mijn voeten zit kun je veel vertellen.

Rust lekker uit, doe je kluizenaars-loopje en morgen gezond weer op!

Fijne avond en een goede dag morgen!
    Liefdevolle groet

Kees

• 13 Mei 2017 - 19:34

TRUUS KUIPER:

Hoi Andre,

Leuk om weer iets van je te horen. Je gaat als een speer, goed hoor. Wij wensen je wederom veel sterkte toe.

Groetjes van Geert en Truus

• 13 Mei 2017 - 19:50

Mia En Robert Van Gestel:

Hoi André, WOW het gaat goed zeg. Kan niet geloven dat je 125 km gefietst hebt vandaag, top conditie en weer een top prestatie !! Jammer van de wind maar zo te lezen heb je droog weer gehad vandaag. Dacht vanmiddag aan je toen we hier in Oudenbosch een regenstorm kregen. Blijf de koperen schelp volgen.....morgen al weer de 4 de dag, succes André van Mia en Robert.

• 13 Mei 2017 - 19:50

Marian Kelly:

Jee Andre, wat goed zeg, lekker slapen weer vannacht en... gezond weer op en op de fiets. Leuk om te lezen die verslagen.
    Groet van marian

• 13 Mei 2017 - 19:52

An:

Hoi hoi,

Je gaat prima zo te zien. Leuk zo die reisverslag. We hopen dat je morgen wat minder wind hebt of vanuit het no

• 13 Mei 2017 - 20:38

Antoinette:

Hoi Andre, vandaag van uit Middelburg een berichtje. Je bent goed bezig. Het zal je niet altijd voor de wind gaan. Lekker dat je goed geslapen hebt dat geeft weer energie om verder te gaan. Ook fijn dat je op de goede weg bent. Slaap lekker straks en morgen gezond weer op. Lieve groet van uit Middelburg

• 13 Mei 2017 - 23:55

Piet:

Mooi verslag Andre
    Doet me denken aan de buffel met zijn kop de storm tegemoed
    om er zo snel mogelijk vanaf te zijn

• 14 Mei 2017 - 08:43

Marjolein:

Volgens waarbenjij zit je in Ommen???

• 14 Mei 2017 - 18:34

Marianne Van Erkel:

Zo zeg, je gaat als een speer..... fijn dat je een goede nacht hebt gehad en de wind mee.
    Geen regen..... top hoor, veel succes bij de volgende route.