Dag 2 12-5-17 - Reisverslag uit Doornik, België van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 2 12-5-17 - Reisverslag uit Doornik, België van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 2 12-5-17

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

12 Mei 2017 | België, Doornik

Vanmorgen de tent nat in moeten pakken ( sorry Joop)
Vannacht wat kramp gehad maar gelukkig heb ik de magnesium bij en mezelf beloofd om nog meer water te drinken dan 4 ltr. Om 7:30 vertrokken en het was weer droog. De beentjes moesten ff weer op gang komen. Onderweg door een man op leeftijd aangesproken die mij een mooie reis wenste hij zei eigenlijk Buen camino. En nog de bemoedigende woorden dat ik nog maar 2200 km hoefde. Nou daar zat ik echt op te wachten. Maar deze man zei dit met de beste intentie. toch?
Het weer was half bewolkt en de temp was perfect.
Ben vandaag gearriveerd in Tournai ( België ) weer een 110 km gefietst.
Laatste 40 km waren best pittig. Zit nu lekker te rusten en een bakje koffie erbij.
Morgen is de edoing naar saint Quintin te gaan zo rond de 117 km.

• 12 Mei 2017 - 18:52

Kees:

Mooi André!!
    Doornik leuk stadje! Kathedraal met 5 torens!
    Fijn rustmoment en morgen Frankrijk in!
    Succes

• 12 Mei 2017 - 18:52

Antoinette:

Hoi Andre, jammer van de tent, maar die kan vannacht misschien drogen. Of wordt er regen verwacht vannacht. Hier ook geregend vannacht en van morgen. Lekker dat het weer vandaag weer meewerkt. Je mag er vanuit gaan dat deze man dat met de beste bedoelingen gezegd heeft. Je hebt er weer lekker een aantal km op zitten. De atlas ligt op de bank om je volgen. Neem je rust en zorg goed voor jezelf. (Waar laat je die vier liter water?)

• 12 Mei 2017 - 19:01

Dick:

Hé Kroosje niet te snel gaan anders halen wij het niet om op tijd in Santiago de Compostella te zijn.
    Gaan morgen naar Sevilla en moeten dan weer omhoog. Kregen net van Koos (de broer van Joke) een whatsapp dat ze morgen naar Sevilla gaan en of we elkaar daar kunnen ontmoeten. Komt dat een mooi uit.
    Hebben nu op de zelfde camping afgesproken.
    André houw je haaks en tot in Santiago de Compostella

Liefs Leni en Dick

• 12 Mei 2017 - 19:03

Liz:

Gelukkig zonder regen kunnen fietsen, dat maakt het allemaal wel zo plezierig.
    Hoop dat de natte tent weer droog wordt, krampen wegblijven en dat je blijft genieten!
    Ga zo door, nu zijn het minder kilometers dan vanochtend en ja die man zei het met de beste bedoelingen.
    Denk dat hij het heel knap van je vindt!

• 13 Mei 2017 - 10:28

Mark:

Hoi André,

Mooi om te lezen dat je nu écht op weg bent!
    Elke dag dat je fietst worden de 2200 km er minder, neem het zoals het gaat, elke dag een stukje. Geniet van al het moois onderweg en de vele ontmoetingen die je nog zult hebben.

Veel plezier,
    Mark.

• 13 Mei 2017 - 12:33

Debbie Nijland:

Heel goed hoor! Het is nu al een topprestatie!
    Geniet van la douce France!
    Debbie

• 13 Mei 2017 - 13:32

Marianne Van Erkel:

Je gaat lekker, goed dat je magnesium bij je hebt.
    Hopelijk droogt je tent goed voor je er weer in moet slapen.
    Succes met de volgende etappe.
    Groetjes