1e dag 11 mei 2017 - Reisverslag uit Londerzeel, België van Andre Kroos - WaarBenJij.nu 1e dag 11 mei 2017 - Reisverslag uit Londerzeel, België van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

1e dag 11 mei 2017

Door: André kroos

Blijf op de hoogte en volg Andre

11 Mei 2017 | België, Londerzeel

Vanmorgen om 7:20 uur door de buren fam Otten, Antoinette, Henk en mijn kinderen uitgezwaaid.
Marjolein fietste met mij mee naar Breda. Het afscheid van de kinderen viel mij zwaar tenslotte zal ik ze een maand niet zien.
Onderweg heeft Marjolein mijn handschoenen aangepakt.
Na ons afscheid bij de kerk in Breda met water waterlanders zijn onze wegen gescheiden voor een maand.
Na 10 min belde Mar met de mededeling dat ze mijn handschoenen nog had, dus elkaar weer opzoeken en voor een tweede keerafscheid nemen.
Wat heb ik het vandaag getroffen zeg wat een prachtige dag.
Heb vandaag 125 km weggefietst en ben nu in Londerzeel net voorbij Mechelen.

• 11 Mei 2017 - 18:16

Nel:

Ja. Afscheid doet pijn, maar gelukkig zien jullie elkaar weer in juni.
    Je had geen mooiere dag kunnen kiezen om te starten. Nu mag je rusten en morgen weer de nodige kilometers...
    Veel succes en goed weer!

• 11 Mei 2017 - 18:17

An:

He andre, fijn dat je een goede eerste dag hebt gehad. Xxx An en Joop

• 11 Mei 2017 - 18:27

Kees:

Wat een mooie dag vandaag André!
    Dubbel vanwege het vertrek, het afscheid en vanwege je ambitie dit te doen! Duwen en trekken in jezelf, komen we allen sons tegen!
    Weet dan dat de emoties, deze gevoelens jou ook bijstaan als je jezelf of iets anders tegenkomt! Het is de positieve energie van jullie liefde die jullie verheft en dit mogelijk maakt!
    Prachtig 125 km dat is veel man! Londerzeel! En wat schafte de pot?
    Nu tijd om terug te kijken. Vooruit te blikken naar morgen en te ontspannen! Klein tentje, dus dat wordt de kluizenaarsloop de komende weken!
    Ik wens je rust en kracht!
    Liefdevolle gloed en groet voor jou!!!
    Kees Jongenelen

• 11 Mei 2017 - 18:27

Leni Kroos:

Zal raar geweest zijn te vertrekken en los van de normale wereld verder te gaan.
    Maar de eerste 125 km zitten er op. Goed hoor.
    Wij hebben zon, regen en hagelbuien.
    wens je goed fietsweer. Ledi

• 11 Mei 2017 - 18:29

Antoinette:

Hè Andre, wat heb je het goed getroffen vandaag. Een mooiere start is bijna niet denkbaar. Was vanochtend op de pastorie en hoorde dat je gisteren je eerste stempel bent wisten halen. Xxx Antoinette

• 11 Mei 2017 - 18:45

Piet:

Probeer het plaatje van de hereniging over een maand te maken en je hebt
    altijd een volle tank. Heel veel succes Andre en probeer ondanks het ongetwijfeld
    afzien zeker ook te genieten

Paul:

Hè André

Fijn dat je een goede dag gehad hebt en geniet ervan

Truus Kuiper:

Hoi Andre,

Leuk iets van je te horen. Je hebt een mooie start gemaakt, geweldig.
    Wij wensen je heel veel succes en mooi weer.

Groetjes van Geert en Truus Kuiper

Truus Kuiper:

Hoi Andre,

Leuk iets van je te horen. Je hebt een mooie start gemaakt, geweldig.
    Wij wensen je heel veel succes en mooi weer.

Groetjes van Geert en Truus Kuiper

• 11 Mei 2017 - 18:54

Agnes:

Succes André, hoop dat je een hele goede reis krijgt.

• 11 Mei 2017 - 19:41

Liz:

Super gefietst André, nog heel veel mooie kilometers te gaan, succes!
    Groetjes, Liesbeth

• 11 Mei 2017 - 19:54

Debbie Nijland:

Goed begin is het.....
    Namens het hele atelier: heel veel plezier en avontuur gewenst!
    Groetjes van ons allemaal
    Debbie

• 11 Mei 2017 - 20:07

Henk:

Hoi Andre,

Een mooi afscheid en een prima tocht. Geen regen gehad??
    Ik heb de foto's naar je werkemailadres gestuurd!! Info@enz.
    Ik hoop dat je morgen ook weer zo kunt genieten.
    Lekker op tijd naar bed en weer vroeg op!! Heel veel succes!!!!!

Ultreia

Henk

• 11 Mei 2017 - 20:44

Mariska:

Wat heb je toch een mooie start kunnen maken. Een goede start is het halve werk zoggen ze soms. Hopelijk geld dat ook voor jou. En ik kijk weer uit naar je verslag dat je morgen zult plaatsen.

• 11 Mei 2017 - 21:26

Wilbert:

Ha André,
    Waar je lang naar uit hebt gekeken, is nu werkelijkheid! Ik wens je een mooie, inspiratievolle reis toe. Al je avonturen volg ik graag!
    Groeten van Wilbert

• 11 Mei 2017 - 23:04

Marianne VEd:

Moeilijk hoor afscheid nemen van je lieve gezin.... maar je hebt wel de eerste 125 kilometer er op zitten, met mooi weer.
    Goede reis en nu lekker even bijslapen.
    Groeten, Marianne

• 11 Mei 2017 - 23:26

Coby:

Wat een prachtig weer en een lange afstand gefietst.
    morgen weer verder succes
    groetjes Joor en Coby

• 12 Mei 2017 - 00:19

Robert En Mia Van Gestel:

Hoi Andre, wat een grote afstand gefietst vandaag en wat heb je een goed begin gemaakt met zoveel kilometres al. We zijn heel blij voor je dat het weer goed meewerkt. We denken aan je, Groet van Mia en Robert

• 12 Mei 2017 - 06:48

Marjolein:

Dag 2 staat te beginnen. Als buienradar klopt heeft het geregend en zal je nat inpakken. Vanaf 8 uur is het weer droog, en het wordt vandaag rond de twintig graden met een matige zuidwesten wind. Dus tja wat is beter nat slapen of fietsen

• 12 Mei 2017 - 09:19

Robert:

Daar ga je André!!!
    Super veel succes toegewenst en vooral vriendschap met jezelf!
    Maak er een mooie interne en externe reis van :)

• 12 Mei 2017 - 12:08

Marian Kelly:

Hee Andre, dat is al een flink stuk zeg, dat je gisteren hebt afgelegd! Klasse!
    De kop is er af, nu nog effies België uit zien te komen. Hier is de dag nat begonnen en ik hoop dat het bij jou droger is. Zo niet: flink fietsen en droog worden, succes.

• 15 Mei 2017 - 13:29

Annemarie:

Hej André
    Ik wens je een mooie, inspirerende reis toe. Heel veel suc6 !!!!