Dag 15 25-5-17 - Reisverslag uit Sorde-l'Abbaye, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu Dag 15 25-5-17 - Reisverslag uit Sorde-l'Abbaye, Frankrijk van Andre Kroos - WaarBenJij.nu

Dag 15 25-5-17

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

25 Mei 2017 | Frankrijk, Sorde-l'Abbaye

Wat een gezegend mens ben ik. Tot op heden nog steeds te eten gehad en een slaapplaats. Gisteravond met de eigenaar Christian naar Ajax manchester u gekeken . Ik had achteraf beter vroeg naar bed gegaan maar ja ik heb wel weer mooie gesprekken gehad in Frans Engels door elkaar geweldig is dat toch als we maar moeite voor elkaar nemen dan komen we er wel. Veel geleerd over Pamplona en basken. Afgelopen nacht was een geweldige goede heerlijk geslapen en de benen voelen misschien nog wel beter aan dan toen ik net begon. De dijen van elke gerenommeerde sprinter vallen in het niets bij de mijne

  • 25 Mei 2017 - 16:49

    Mark:

    Je hebt Zuid-Frankrijk al bereikt, wat een top prestatie!
    Nu even de Pyreneeën over om in Spanje te komen maar dat moet een eitje zijn met jouw benen als ik het goed begrijp. Blijft mooi om te lezen hoe het je vergaat, hou die positiviteit er maar in, dat voelt veel lekkerder.
    Veel geluk,
    Mark.

  • 25 Mei 2017 - 17:21

    Marian Kelly:

    Zooo hee, wat een leven heb jij toch!
    Ontbijtje, stukkie fietsen, beetje tv kijken en weer naar bed!
    Nou, ik kan me voorstellen dat jij je benen de hemel in prijst want als want als ik die Moulin, of hoe heet de goeie man, zie, die stort haast in bonkjes, bij elk einde van een etappe.
    Andre, klasse., groet van marian

  • 25 Mei 2017 - 17:26

    Piet:

    Je dagboek is al 2090 keer bekeken, hoezo interesse ?
    Verdien je voor de volle 100% Andre, enjoy.
    Pittig maar prachtig stuk wat je nu krijgt, hopelijk kan je ondanks het afzien de plaatjes op je harde schijf opslaan .
    Warme groet
    Piet

  • 25 Mei 2017 - 18:07

    Coby :

    Patser met je dijen
    We zijn blij dat het zo goed met je gaat.
    Je zit al bijna in Spanje
    Geniet ervan
    Groetjes Joor en Coby

  • 25 Mei 2017 - 19:20

    Agnes:

    Hallo Andre, ga je nou een beetje kapsones krijgen met die stevige dijen van je? Zonder dollen, geweldig dat je het zo goed doet en ga zo door. Groetjes van Agnes

  • 25 Mei 2017 - 20:52

    Antoinette:

    Hoi Dre'tje, nou gaan je toch niet opscheppen over die stevige dijen van je? Lekker dat je weer een goede slaap plaats had gevonden en ook weer een ontbijtje hebt gescoord. Maar dat kan ook niet anders met jou innemend karakter en die stevige dijen van je. Wat zal je veel te vertellen hebben als je weer thuis bent. Je bent bijna in het land waar je eindigt. Voor morgen weer veel succes en hopelijk weer mooie ontmoetingen. Liefs Antoinette.

  • 25 Mei 2017 - 21:45

    An:

    Als ik zo naar de kaart kijk een de plaats zoek waar je nu bent, kom je al aardig in de buurt van de Spaans Franse grens. Toppie hoor kanjer

  • 25 Mei 2017 - 23:22

    Kees:

    Hallo André,

    Wat laat vanavond.
    we hebben even de wintergarderobe vervangen door de zomerkleding in de kasten boven.
    Een ware volksverhuizing....
    Ik heb nog wat om je mooie billetjes in te bewaren...

    Je beenspieren zullen inderdaad wel een mooie shape gekregen hebben.
    We gaan het zien over een paar weken.

    Ik hoop dat je vandaag weer bij gezellige mensen onderdak gaat vinden.

    Om een praatje zitten we nooit verlegen natuurlijk!
    Ik wens je een goede nachtrust toe!
    Morgen hele goeie benen!

    Liefdevolle groet

    Kees

  • 26 Mei 2017 - 15:15

    Mia En Robert:

    Hi André, 15de dag verslag, ongelofelijk wat gaan de dagen snel en je bent al zover, wat een avontuur. Leuk dat je zulke goede positieve ervaringen meemaakt. We kijken vanavond uit naar je volgende reis anekdotes, warm hier in Oudenbosch echt zomer weer. Hoop dat de koele wind je richting blaast, groetjes van ons, Mia en Rober.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre

Na de prachtige pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te hebben gefietst in 2017. Ga ik nu in 2019 vanuit zuid Duitsland via Rome met de Benjaminse route en dan met de Reitsma route naar Oostenrijk. Ik ga onderweg weer zoveel mooi cadeau's ontvangen.

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 18673

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Zwitserland-Rome-Oostenrijk

11 Juni 2018 - 11 Juni 2018

Kopje koffie drinken bij mijn broer en schoonzus

11 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Andre naar Santiago

Landen bezocht: